Feedback
I.D.: 99619387

Acord cadru - Servicii de recoltat

Data publicarii
08.07.24 Exista 61.588 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77110000-4
Termenul limita pentru depunere:
09.08.24
Pretul estimativ:
90.000,00 RON - 180.000,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI -SERVICII DE RECOLTAT 2.docx
  2. MODEL CONTRACT ACORD-CADRU.docx
  3. MODEL CONTRACT SUBSECVENT DE SERVICII.docx
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acordului cadru este achizitionarea Serviciilor de recoltat, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Obiectul acordului cadru este achizitia serviciilor de recoltat in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini. Valoarea estimata intre 90.000 si 180.000,00 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent 45.000 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mare contract subse...
Scopul acordului cadru este achizitionarea Serviciilor de recoltat, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Obiectul acordului cadru este achizitia serviciilor de recoltat in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini. Valoarea estimata intre 90.000 si 180.000,00 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent 45.000 lei fara TVA; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent 90.000 lei fara TVA; Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform caietului de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale acordului cadru sunt conform caietului de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazuta in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Aceaste cantitati au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial, in functie de necesitatile autoritatii contractante. Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu