Feedback
I.D.: 37011314

Acord-cadru - Servicii de printing (cost / pagină) reprezentând mentenanţă service, piese de schimb şi consumabile, necesare pentru activitatea de copiere - listare – scanare

Data publicarii
05.07.19 Exista 129.680 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
12.08.19 02:00
Pretul estimativ:
982.000,00 RON - 1.240.000,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1012713.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru privind achiziţionare servicii de printing (cost / pagină) reprezentând mentenanţă service, piese de schimb şi consumabile, necesare pentru activitatea de copiere - listare – scanare din cadrul Administraţiei Bazinale de Apă Crişuri Oradea pentru o perioada de 48 luni - Cantităţi minime şi maxime estimate ca fiind obiectul acordului-cadru : Conform Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini, capitol A+B; - Cantităţi min...
Acord-cadru privind achiziţionare servicii de printing (cost / pagină) reprezentând mentenanţă service, piese de schimb şi consumabile, necesare pentru activitatea de copiere - listare – scanare din cadrul Administraţiei Bazinale de Apă Crişuri Oradea pentru o perioada de 48 luni - Cantităţi minime şi maxime estimate ca fiind obiectul acordului-cadru : Conform Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini, capitol A+B; - Cantităţi minime şi maxime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Conform Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini, capitol A+C; - Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului cadru: Conform Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini, capitol E : 310.000 lei, fără TVA; -Valoarea estimată maxima a acordului-cadru: 310.000 lei/an x 4 ani = 1.240.000 lei, fără TVA. -Se estimeaza ca vor fi incheiate minim 4 contracte subsecvente, respectiv cel putin unul in fiecare an. -Durata acordului-cadru: 48 de luni de la data semnării de către ambele părţi Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 . Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 9-a zi înainte de data limită stabilita pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu