Feedback
I.D.: 67178587

Acord cadru - Servicii de preparare si livrare - asigurare a hranei

Data publicarii
17.03.22 Exista 272.664 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
18.04.22
Pretul estimativ:
13.104.000,00 RON - 13.104.000,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatie.rar
  2. FisaDate_DF1140443.pdf
  3. DUAE_CERERE_164310.xml
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de prestari servicii de preparare si livrare - asigurare a hranei pentru bolnavii internati in toate sectiile (atat a celor existente in prezent cat si la cele care vor fi infiintate in viitor) Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Pius Brinzeu Timisoara, a medicilor de garda precum si transportul hranei (preparata sau rece) in caserole unifolosibile si tacamuri de unica folosinta + pahare de unica folosinta pa...
Acord cadru de prestari servicii de preparare si livrare - asigurare a hranei pentru bolnavii internati in toate sectiile (atat a celor existente in prezent cat si la cele care vor fi infiintate in viitor) Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Pius Brinzeu Timisoara, a medicilor de garda precum si transportul hranei (preparata sau rece) in caserole unifolosibile si tacamuri de unica folosinta + pahare de unica folosinta pana la oficiile alimentare din cadrul fiecarei sectii, in conditiile respectarii intocmai a normelor sanitare/sanitar-veterinare aplicabile la orice data; Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor va fi in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, Autoritatea contractantă daca va fi selectata pentru realizarea controlului ex-ante, conform OUG nr. 98/2017 cu modificările şi completările ulterioare, va pune la dispoziţia persoanelor împuternicite de ANAP, prin decizia de verificare, răspunsurile consolidate la solicitările de clarificări, înainte de a le încărca şi publica în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, cu cel puţin 4 zile anterior termenului de răspuns stabilit în anunţul de participare, conform prevederilor art. 8 din Anexa nr. 1 la HG nr. 419/2018.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu