Feedback
I.D.: 102327447

Acord cadru - Servicii de intretinere si reparare a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi direcţiile descentralizate

Data publicarii
05.09.24 Exista 765.713 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Pretul estimativ:
19.486.487,98 RON - 19.486.487,98 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, în calitate de autoritate contractantă (lider de asociere) derulează prezenta procedură de achiziţie publică în scopul achiziţionării de Servicii de intretinere si reparare a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente, pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi direcţiile descentralizate.Acord cadru cu maxim: 3 operatori economiciDurata acordului cadru: 48 lun...
Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, în calitate de autoritate contractantă (lider de asociere) derulează prezenta procedură de achiziţie publică în scopul achiziţionării de Servicii de intretinere si reparare a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente, pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi direcţiile descentralizate.Acord cadru cu maxim: 3 operatori economiciDurata acordului cadru: 48 luniFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 16 contracte subsecvente /4 ani. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia mai multe sau mai putine contracte in fiecare an. Serviciile ce fac obiectul acordului-cadru se regasesc descrise la nivelul caietului de sarcini. Estimarile ale cantitati minime si maxime care ar putea fi solicite pe durata întregului AC si a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitati minim estimate acord-cadru: servicii de intretinere lunara pentru o perioada de 24 luni, o verificare tehnica periodica la echipamentele termice şi inlocuirea pieselor pe cantităţi minim estimate. Cantitati maxim estimate acord-cadru: servicii de intretinere lunara pentru o perioada de 48 luni, două verificari tehnice periodice la echipamentele termice şi inlocuirea pieselor pe cantităţi maxim estimate.Cantitati estimate pentru cel mai mic contact subsecvent: servicii de intretinere lunara a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente, pe o perioada de 2 luni. Cantităţi estimate pentru cel mai mare contract subsecvent: servicii de intretinere lunara a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente, pe o perioada de 11 luni. Valoarea maxima estimată a acordului-cadru este 19.486.487,98 lei fara TVA.Valoarea minima estimată a acordului cadru: 7.099.834,82 lei fara TVAValoarea maxima estimată pentru cel mai mare contract subsecvent este de 1.184.040,00 lei fara TVA.Valoarea minima estimata pentru cel mai mic contract subsecvent: 215.280,00 lei fara TVA.Modificarea acordului-cadru/contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 şi ale prevederilor din cadrul Instrucţiunii ANAP nr. 1/2021.Având în vedere că documentaţia de atribuire conţine un set minim de informaţii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantităţi minime şi maxime pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale autorităţii contractante.Promitentul-Achizitor îşi rezervă dreptul/opţiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maximă pentru acordul-cadru/contractul subsecvent, pentru fiecare categorie de servicii în parte. Preţul articolelor care vor fi achiziţionate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce stă la baza acordului-cadru (ajustat după caz, conform formula de ajustare), perioada de timp în care se va putea utiliza această opţiune de către promitentul Achizitor: pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent. Modificarea de valoare scăzută prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 se tratează şi calculează distinct de modificarea în baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016"
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru - Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi unităţi administrate  
Acord-cadru de lucrări de reabilitare, consolidare, renovare si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Acord-cadru de Lucrari de intretinere, mentenanta la instalatii si sisteme, reparatii, inclusiv reparatii capitale si lucrari de construire la imobilele/cladirile aflate in administrarea Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Acord cadru - FURNIZARE PRODUSE DE PAPETĂRIE ȘI BIROTICĂ 06.12.24
Acord cadru - FURNIZARE PRODUSE DE PAPETĂRIE ȘI BIROTICĂ 06.12.24
Acord cadru - FURNIZARE PRODUSE DE PAPETĂRIE ŞI BIROTICĂ 06.12.24
Acord cadru - FURNIZARE PRODUSE DE PAPETĂRIE ȘI BIROTICĂ 06.12.24
Acord cadru - Lucrări de extindere, consolidare, modernizare, creştere a eficienţei energetice a clădirilor publice, destinate procesului de învăţământ, precum si a altor cladiri /imobile publice de pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor  
Acord-cadru - Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor derulate de către Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti pentru reabilitarea, consolidarea, renovarea si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti