Obiectivul general al acordului cadru il reprezinta îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetatenii sectorului, prin
continuarea investițiilor de anvergură, derulând la nivelul său un amplu program de reabilitare, consolidare, renovare şi
eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza să administrativ teritorială., în condițiile
unei dezvoltări durabile.Document...
Obiectivul general al acordului cadru il reprezinta îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetatenii sectorului, prin
continuarea investițiilor de anvergură, derulând la nivelul său un amplu program de reabilitare, consolidare, renovare şi
eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza să administrativ teritorială., în condițiile
unei dezvoltări durabile.Documentațiile tehnico-economice a căror realizare va fi încredinţată prin procedura acordului cadru
sunt necesare implementării proiectelor derulate de către Sectorul 4 al Municipiului București pentru reabilitarea, consolidarea,
renovarea şi eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului
Bucureşti.Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum
si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre
Ofertanti serviciilor descrise prin caietul de sarcini.Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate
a acordului cadru poate depasi durata acordului cadru si se intinde pana la finalizarea completa a activitatilor ce constituie
obiectul acestora, luand in calcul orice forme de prelungire, perioada de remediere a defectiunilor etc.Descrierea serviciilor
este făcută in Caietul de sarcini, in care se regasesc toate informațiile necesare pentru elaborarea ofertei. Valoarea estimata
a celui mai mare contract subsecvent: 11.837.000,00 lei fara TVA.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari
inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in
considerare.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare,
in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.