Obiectivul general al acordului cadru il reprezinta îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetatenii sectorului, prin continuarea investiţiilor de anvergură, derulând la nivelul său un amplu program de reabilitare, consolidare, renovare şi eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza să administrativ teritorială., în condițiile unei dezvoltări durabile.
Documentaţiile tehnico-ec...
Obiectivul general al acordului cadru il reprezinta îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetatenii sectorului, prin continuarea investiţiilor de anvergură, derulând la nivelul său un amplu program de reabilitare, consolidare, renovare şi eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza să administrativ teritorială., în condițiile unei dezvoltări durabile.
Documentaţiile tehnico-economice a căror realizare va fi încredinţată prin procedura acordului cadru sunt necesare implementării proiectelor derulate de către Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti pentru reabilitarea, consolidarea, renovarea şi eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti.
Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti serviciilor descrise prin caietul de sarcini.
Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acordului cadru poate depasi durata acordului cadru si se intinde pana la finalizarea completa a activitatilor ce constituie obiectul acestora, luand in calcul orice forme de prelungire, perioada de remediere a defectiunilor etc.
Descrierea serviciilor este făcută in Caietul de sarcini, in care se regasesc toate informaţiile necesare pentru elaborarea ofertei.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 11.837.000,00 lei fara TVA.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.