Pentru desfăşurarea în condiţii optime a activităţii Casei de Pensii Sectoriale a M.A.I., este necesară încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 48 luni, pentru prestarea serviciul de împlicuire a taloanelor de plată şi a celor speciale de călătorie, cu plic inclus, în vederea transmiterii la domiciliul beneficiarilor.
Potrivit art.67 alin (3) din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi ...
Pentru desfăşurarea în condiţii optime a activităţii Casei de Pensii Sectoriale a M.A.I., este necesară încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 48 luni, pentru prestarea serviciul de împlicuire a taloanelor de plată şi a celor speciale de călătorie, cu plic inclus, în vederea transmiterii la domiciliul beneficiarilor.
Potrivit art.67 alin (3) din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi completările ulterioare, "Casele de pensii sectoriale transmit lunar, la domiciliul beneficiarilor din România, prin Compania Naţională "Poşta Română" – S.A., taloanele de plată a drepturilor prevăzute la alin. (1) şi (2), indiferent de modalitatea de plată pentru care au optat beneficiarii acestora." şi art. 68 alin. (1) din aceeaşi lege "Cheltuielile cu transmiterea către beneficiari a drepturilor prevăzute la art. 67 alin (1) şi (2), precum şi cele cu transmiterea taloanelor de plată la domiciliul beneficiarilor din România se suportă din bugetul de stat, prin stabilirea unor procente şi tarife conform legilor bugetare anuale".
Conform art. 10 alin (1) li. j) din H.G. nr. 144/2016 privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea caselor de pensii sectoriale din Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Afacerilor Interne şi Serviciul Român de Informaţii "Pentru instituţiile în subordinea cărora se află şi pentru instituţiile cărora le asigură stabilirea şi plata pensiilor sau a altor drepturi, casele de pensii sectoriale au următoarele atribuţii: …. j) transmit lunar, la domiciliul beneficiarilor din România, prin Compania Naţională Poşta Română – S.A., taloanele de plată a drepturilor prevăzute la art. 67 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 223/2015, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea confidenţialităţii datelor, potrivit legii.
Oficiul Responsabilului cu Protecţia Datelor Personale specifică faptul că pentru respectarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal transmiterea taloanelor de pensie şi a celor de transport să se realizeze în plic închis.
Potrivit art. 2 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 13/2013 privind serviciile poştale, cu modificările şi completările ulterioare, distribuirea este “procesul care începe cu sortarea trimiterilor poştale şi se încheie cu livrarea acestora la destinatari;". Astfel, rezultă faptul că procesul de transmitere nu implică şi serviciul de împlicuire.
În aceste împrejurări de fapt şi de drept, distribuirea acestor taloane trebuie precedată de împlicuirea acestora astfel încât să asigure păstrarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare o singură dată, în a 11 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru clarificările solicitate cu 18 zile înaintea termenului limită de depunere a ofertelor.