Feedback
I.D.: 31489638

Acord cadru - servicii de evaluare a bunurilor mobile si imobile confiscate, pentru Compartimentul Regional de Valorificare Bunuri Confiscate Craiova- Directia Operativa de Valorificare Bunuri Confiscate din cadrul Directiei Generale Executari Silite Cazuri Speciale, conform referatului de necesitate si caietului de sarcini inregistrate sub nr. CRR-REG 21572/13.08.2018 – pentru 24 luni de la data incheierii acordului cadru.

Data publicarii
23.10.18 Exista 139.001 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Pretul estimativ:
106.900,00 RON - 106.900,00 RON
334.160,00 RON - 334.160,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cantitatea totala sau domeniul - acord cadru servicii de evaluare a bunurilor mobile si imobile confiscate, pentru Compartimentul Regional de Valorificare Bunuri Confiscate Craiova- Directia Operativa de Valorificare Bunuri Confiscate din cadrul Directiei Generale Executari Silite Cazuri Speciale, conform referatului de necesitate si caietului de sarcini inregistrate sub nr. CRR-REG 21572/13.08.2018 – pentru 24 luni...
Cantitatea totala sau domeniul - acord cadru servicii de evaluare a bunurilor mobile si imobile confiscate, pentru Compartimentul Regional de Valorificare Bunuri Confiscate Craiova- Directia Operativa de Valorificare Bunuri Confiscate din cadrul Directiei Generale Executari Silite Cazuri Speciale, conform referatului de necesitate si caietului de sarcini inregistrate sub nr. CRR-REG 21572/13.08.2018 – pentru 24 luni de la data incheierii acordului cadru. 2. Valoarea estimata a achizitiei: Valoare estimata minima acord cadru : 2435.00 lei fara TVA - pentru minim 14 bunuri Valoare estimata maxima acord cadru : 334160.00 lei fara TVA - pentru maxim 2007 bunuri, detaliata astfel: Anul 2018 - Valoarea estimata maxima contract subsecvent 2018 este de 117880.00 lei fara TVA, 686 bunuri x 171.83673 lei = 117880.00 lei fara TVA, Valoarea estimata minima contract subsecvent 2018 este de 2435.00 lei fara TVA 14 bunuri x 173.92857 lei = 2435.00 lei fara TVA; Anul 2019 -Valoarea estimata maxima contract subsecvent 2019 este de 124130.00 lei fara TVA 736 bunuri x 168.65489 lei = 124130.00 lei fara TVA Valoarea estimata minima contract subsecvent 2019 este de 2435.00 lei fara TVA 14 bunuri x 173.92857 lei = 2435.00 lei fara TVA ; Anul 2020- Valoarea estimata maxima contract subsecvent 2020 este de 92150.00 lei fara TVA, 585 bunuri x 157.52136 lei = 92150.00 lei fara TVA ; Valoarea estimata minima contract subsecvent 2020 este de 2435.00 lei fara TVA 14 bunuri x 173.92857 lei = 2435.00 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu, control acces si supraveghere video) aflate in folosinta D.G.R.F.P. Craiova si unitatilor subordonate.  
Acord cadru servicii de paza si interventie la sediile apartinand D.G.R.F.P. Craiova, pentru 24 luni  
Acord cadru furnizare de gaz petrolier lichefiat ( GPL ) necesar centralei de la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Horezu si motorina vrac necesar centralelor pe baza de motorina de la SFO Orsova, SFO Strehaia, SFO Corabia si SFO Gura Lotrului; 04.10.21
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Furnizarea de Gaz Petrolier Lichefiat (GPL) si motorina vrac pentru centrale termice 09.01.24
Furnizarea de Gaz Petrolier Lichefiat (GPL) si motorina vrac pentru centrale termice  
Furnizarea de Gaz Petrolier Lichefiat (GPL) si motorina vrac pentru centrale termice  
Acord cadru de servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii si ITP ) pentru autovehicule speciale MERCEDES BENZ SPRINTER blindate ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 7174/ 01.10.2018 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3825/03.09.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii.