Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durata de 36 de luni de la data intrarii in vigoare a Acordului
- Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea
Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti, in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara,
a serviciilor de supra...
Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durata de 36 de luni de la data intrarii in vigoare a Acordului
- Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea
Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti, in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara,
a serviciilor de supraveghere a lucrarilor, constand in dirigentie de santier, SSM si Supervizare pentru investițiile derulate
la nivelul Sectorului 4 al Municipiului București.Contractele subsecvente care urmeaza a fi incheiate pe parcursul derularii
acordului cadru vor avea ca obiect:1.Servicii de dirigenție de șantier si SSM pentru investițiile derulate de autoritatea
contractantă până în pragul pentru care se aplică dispozițiile H.G 1/2018, care necesită lucrări de complexitate redusă, caracterizate
printr-un număr limitat de domenii de autorizare a diriginților de șantier și un număr redus de persoane specializate/autorizate,
obligatorii conform dispozițiilor legale pentru derularea lucrărilor;2. Servicii de dirigenție de șantier, SSM si supervizare
(punctul III din caietul de sarcini), pentru investițiile derulate de autoritatea contractantă pânâ în pragul pentru care
se aplică dispozițiile H.G 1/2018, care necesită lucrări de complexitate mare, caracterizate printr-un număr extins de domenii
de autorizare a diriginților de șantier o varietate de persoane specializate/autorizate implicate, obligatorii conform dispozițiilor
legale pentru derularea lucrărilor și pentru a căror eficientă și legală derulare se impune supervizarea/coordonarea acestora
;3. Supervizarea/coordonarea (punctul IV din caietul de sarcini) pentru anumite categorii de contracte de achiziție aferente
obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice, aprobate prin HG nr.1/10.01.2018 cu modificările ulterioare, incluzând
și serviciile de la punctele I și II din caietul de sarcini, confom impunerilor legale care le reglementează.Durata contractelor
subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acordului cadru poate depasi durata acordului cadru si se intinde pana
la finalizarea completa a activitatilor ce constituie obiectul acestora, luand in calcul orice forme de prelungire, in corelare
cu investitia pentru pentru a carei supraveghere autoritatea contractanta contracteaza serviciile prezentului acord cadru.Cantitatile
minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si pentru un contract subsecvent sunt descrise in Caietul de sarcini.Notă:
În prezenta documentație, noțiunea de investiție, trebuie înțeleasă în sens larg și se referă la contractele de lucrări derulate
la nivelul autorității contractante, pentru care dispozițiile legale impun obligația achiziționării de servicii din categoria
celor care constituie obiectul acordului cadru.Noțiunea de investiție, din cuprinsul prezentei documentații, nu se referă
și nu trebuie privită ca o categorie de contracte a căror finanțare urmează a fi asigurată strict din capitolul bugetar investiții,
ci ca rezultat al contractelor de lucrări, indiferent de sursa de finanțare, și de capitolul bugetar din care se asigura finanțarea,
dar care necesită potrivit impunerilor legale asigurarea de servicii dintre cele care constituie obiectul acordului cadru.Avand
in vedere ca documentatia de atribuire contine un set minim de informatii specifice referitoare la estimari ale cantitatilor
minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si estimari ale cantitatilor minime
si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata
acordului-cadru, subliniem faptul ca aceste cantitati minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial
in documentatia de atribuire si ulterior in acordul-cadru reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate
pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici,
egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante.Numarul de zile
pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate
dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea
ofertelor.