Feedback
I.D.: 94296293

Acord-cadru Servicii de dirigentie de santier, SSM si supervizare pentru investitiile derulate la nivelul Judetului Prahova

Data publicarii
08.03.24 Exista 153.844 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9 71311000-1
Termenul limita pentru depunere:
23.04.24
Pretul estimativ:
12.000,00 RON - 128.340.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 08.03.24 Publicat la 09.03.24 Publicat la 27.03.24 Publicat la 28.03.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă intenţionează să deruleze investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea judeţului, la îmbunătăţirea nivelului de trai şi al confortului locuitorilor Jud.Prahova. Aceste măsuri vor necesita ample lucrări de construcţii noi,reabilitare,modernizare şi dezvoltare a infrastructurii şi a clădirilor aflate în administrarea şi patrimoniul Jud.Prahova.Pentru derularea investiţiilor, potrivit impu...
Autoritatea Contractantă intenţionează să deruleze investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea judeţului, la îmbunătăţirea nivelului de trai şi al confortului locuitorilor Jud.Prahova. Aceste măsuri vor necesita ample lucrări de construcţii noi,reabilitare,modernizare şi dezvoltare a infrastructurii şi a clădirilor aflate în administrarea şi patrimoniul Jud.Prahova.Pentru derularea investiţiilor, potrivit impunerilor legale privind obligativitatea unor astfel de servicii, se vor derula următoarele tipologii de servicii:I. Servicii de Diriginţie de Şantier în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind verificarea calităţii lucrărilor-Legea 10/1995, Ordinul 1496/2011, Ordin 277/2012, si Ordinul 2495/26.08.2010 şi în conformitate cu prev. Caietului de Sarcini. II. Servicii de asigurare a securitatii si sanatatii in muncă (SSM) în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind securitatea şi sanătatea în muncă pe durata realizării lucrărilor in special HG 300/2006, cu actualizările şi modificările ulterioare. III.Supervizare/coordonare implementare lucrări, care se referă la prestarea următoarelor servicii:- Supervizarea/coordonarea activitătii verificatorilor de proiecte atestaţi, dirigintilor de şantier şi a coordonatorilor în materie de securitate şi sănătate în muncă, antreprenorului/antreprenorii după caz,subcontractanţi etc,- Verificarea şi documentarea datelor şi a documentelor întocmite în timpul implementării lucrărilor,inclusiv sub aspectul corelării între acestea. Documentele implementării investiţiei vor fi pregătite de către prestator pentru Cartea Tehnica a Constructiei pe capitole distincte.- Organizarea sedintelor de progres a lucrărilor, de regulă lunar, sau ori de câte ori este necesar, sau cu o frecvenţă stabilită de Autoritatea Contractantă. La finalul sedinţelor, se vor întocmi minute ale discuţiilor/hotărârilor/acţiunilor stabilite, cu precizarea responsabililor şi a termenelor de soluţionare stabilite. Aceste minute vor fi trimise în ziua sedinţelor, către toţi participanţii la sedinţe şi toate persoanele implicate în implementarea lucrărilor, dacă beneficiarul nu va solicita altfel.Consultantul va urmari soluţionarea în termen a problemelor ridicate în cadrul sedinţelor dar nu mai tarziu de sedinţa următoare.- La solicitarea Autoritaţii Contractante, prestatorul va asigura asistenţa la întocmirea răspunsurilor necesare pentru cererile de clarificări ale finanţatorului investiţiei sau a ofertanţilor pentru furnizare servicii de pr. şi lucrări. IV. Supervizare/coordonare la obiective de investiţii pentru care s-au încheiat contracte în conformitate cu dispoziţiile HG 1/2018, (include serv. de la punct. 1 şi 11).- Supervizarea/coordonarea de înalta calitate, atât în timpul per.de proiectare şi execuţie a lucrarilor, cât şi pe parcursul per.de garantie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul pr.şi ex. lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul proiectării si al lucrărilor.Supervizarea/coordonarea conform Condiţiilor Generale pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice, aprobate prin HG 1/2018 incluzând şi serviciile obligatorii incluzând şi serv. obligatorii include serviciile de la pct. I şi II.In conf.cu art.160 din Legea 98/2016, orice op.ec. interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pana in a 22-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire în a 12-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu