Autoritatea Contractantă intenționează să deruleze investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea județului, la
îmbunătățirea nivelului de trai și al confortului locuitorilor Jud.Prahova. Aceste măsuri vor necesita ample lucrări de construcții
noi,reabilitare,modernizare şi dezvoltare a infrastructurii şi a clădirilor aflate în administrarea şi patrimoniul Jud.Prahova.Pentru
derularea investiții...
Autoritatea Contractantă intenționează să deruleze investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea județului, la
îmbunătățirea nivelului de trai și al confortului locuitorilor Jud.Prahova. Aceste măsuri vor necesita ample lucrări de construcții
noi,reabilitare,modernizare şi dezvoltare a infrastructurii şi a clădirilor aflate în administrarea şi patrimoniul Jud.Prahova.Pentru
derularea investițiilor, potrivit impunerilor legale privind obligativitatea unor astfel de servicii, se vor derula următoarele
tipologii de servicii:I. Servicii de Diriginţie de Şantier în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind verificarea
calității lucrărilor-Legea 10/1995, Ordinul 1496/2011, Ordin 277/2012, si Ordinul 2495/26.08.2010 şi în conformitate cu prev.
Caietului de Sarcini. II. Servicii de asigurare a securitatii si sanatatii in muncă (SSM) în temeiul prevederilor legislației
în vigoare privind securitatea și sanătatea în muncă pe durata realizării lucrărilor in special HG 300/2006, cu actualizările
și modificările ulterioare. III.Supervizare/coordonare implementare lucrări, care se referă la prestarea următoarelor servicii:-
Supervizarea/coordonarea activitătii verificatorilor de proiecte atestaţi, dirigintilor de şantier şi a coordonatorilor în
materie de securitate şi sănătate în muncă, antreprenorului/antreprenorii după caz,subcontractanți etc,- Verificarea şi documentarea
datelor şi a documentelor întocmite în timpul implementării lucrărilor,inclusiv sub aspectul corelării între acestea. Documentele
implementării investiţiei vor fi pregătite de către prestator pentru Cartea Tehnica a Constructiei pe capitole distincte.-
Organizarea sedintelor de progres a lucrărilor, de regulă lunar, sau ori de câte ori este necesar, sau cu o frecvenţă stabilită
de Autoritatea Contractantă. La finalul sedințelor, se vor întocmi minute ale discuţiilor/hotărârilor/acţiunilor stabilite,
cu precizarea responsabililor şi a termenelor de soluţionare stabilite. Aceste minute vor fi trimise în ziua sedințelor, către
toţi participanţii la sedinţe şi toate persoanele implicate în implementarea lucrărilor, dacă beneficiarul nu va solicita
altfel.Consultantul va urmari soluţionarea în termen a problemelor ridicate în cadrul sedințelor dar nu mai tarziu de sedința
următoare.- La solicitarea Autoritaţii Contractante, prestatorul va asigura asistenţa la întocmirea răspunsurilor necesare
pentru cererile de clarificări ale finanţatorului investiţiei sau a ofertanţilor pentru furnizare servicii de pr. şi lucrări.
IV. Supervizare/coordonare la obiective de investiții pentru care s-au încheiat contracte în conformitate cu dispozițiile
HG 1/2018, (include serv. de la punct. 1 şi 11).- Supervizarea/coordonarea de înalta calitate, atât în timpul per.de proiectare
şi execuţie a lucrarilor, cât și pe parcursul per.de garantie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor
disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul pr.şi ex. lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special
în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul proiectării si al lucrărilor.Supervizarea/coordonarea conform
Condiţiilor Generale pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din
fonduri publice, aprobate prin HG 1/2018 incluzând şi serviciile obligatorii incluzând şi serv. obligatorii include serviciile
de la pct. I şi II.In conf.cu art.160 din Legea 98/2016, orice op.ec. interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații
suplimentare în legătură cu documentația de atribuire pana in a 22-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în
legatură cu documentația de atribuire în a 12-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă
nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.