Achizitia serviciilor de curăţenie vizează asigurarea personalului necesar derulării activităţii de curăţenie din cadrul Teatrului Tineretului Metropolis, în conformitate cu atribuţiile şi obligaţiile indicate în cadrul documentaţiei de atribuire.
Obiectivele achiziţiei constau în punere la dispoziţie a resurselor materiale şi umane necesare pentru efectuarea serviciilor de curăţenie la sediul Autorităţii Contractante în v...
Achizitia serviciilor de curăţenie vizează asigurarea personalului necesar derulării activităţii de curăţenie din cadrul Teatrului Tineretului Metropolis, în conformitate cu atribuţiile şi obligaţiile indicate în cadrul documentaţiei de atribuire.
Obiectivele achiziţiei constau în punere la dispoziţie a resurselor materiale şi umane necesare pentru efectuarea serviciilor de curăţenie la sediul Autorităţii Contractante în vederea realizării curăţeniei tuturor spaţiilor în care instituţia îşi desfăşoară activitatea.
Componenţa spaţiilor pentru care este necesară prestarea serviciilor de curăţenie este reprezentată de următoarele:
- Birouri administrative;
- Sali de spectacole;
- Cabine actori;
- Cabine tehniceni si magazii;
- Holuri, foaiere, etc.
- Intrari principale, scari, curte interioara Sala Centenar;
- Lift;
- Grupuri sanitare;
- Ghene de gunoi;
- Sala expozitie;
- Spatii adiacente, limitrofe cladirilor (trotuare, parcari etc.)
Planul de curaţenie va viza următoarele: curaţenia zilnică, curaţenia lunară şi curăţenia generală.
În realizarea serviciilor de curăţenie ce formează obiectul prezentului acord-cadru, Ofertanţii trebuie să ia în considerare programul de lucru aplicabil, respectiv: pentru spatiile administrative, tehnice si artistice - in doua schimburi, între orele 7 – 15, si orele 14-22, de luni până duminica (2 persoane/schimb), inclusiv sarbatorile legale.
Pentru prestarea conforma a serviciilor de curatenie solicitate este necesara implicarea a 4 (patru) persoane în programul/schimbul menţionat in cadrul documentatiei de atribuire.
În ceea ce priveste durata acordului cadru aceasta este de 8 luni, de la momentul atribuirii acordului cadru, urmând a cuprinde 2 contracte subsecvente pe care Autoritatea Contractantă intenţionează să le atribuie, după cum urmează:
I. Primul contract subsecvent: septembrie – decembrie 2021
i. Cantitate minimă: 3 agenţi (personal) de curăţenie/luna
ii. Cantitate maximă: 4 agenţi (personal) de curăţenie/luna
i. Valoare cantitate minimă: 44.117,64 lei exclusiv TVA
ii. Valoare cantitate maximă: 58.823,52 lei exclusiv TVA
II. Al doilea contract subsecvent: ianuarie – aprilie 2022
i. Cantitate minimă: 3 agenţi (personal) de curăţenie/luna
ii. Cantitate maximă: 4 agenţi (personal) de curăţenie/luna
i. Valoare cantitate minimă: 44.117,64 lei exclusiv TVA
ii. Valoare cantitate maximă: 58.823,52 lei exclusiv TVA
Primul contract subsecvent se va dimensiona în funcţie de data efectivă de atribuire procedurii simplificate şi de semnarea acordului cadru.
CERINŢELE MINIME ŞI OBLIGATORII SUNT PREZENTATE DE CĂTRE AUTORITATEA CONTRACTANTĂ ÎN CADRUL DOCUMENTAŢIEI DE ATRIBUIRE.