Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul
legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti,
in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara, a prestarii serviciilor, descrise prin caietul de sarcini.Pentru
atingerea politicilor p...
Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul
legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti,
in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara, a prestarii serviciilor, descrise prin caietul de sarcini.Pentru
atingerea politicilor publice pentru populatie de a avea un sector creativ si dinamic, de a avea locuinte frumoase si accesibile,
cartiere vii, conditii bune de munca si de cumparaturi, concordonanta intre transportul individual si cel public, criminalitate
scazuta, cultura diversa si oferte sportive variate, servicii publice diverse si de calitate, UAT S4 isi doreste realizarea
cat mai multor proiecte de dezvoltare a sectorului, si de regenerare urbana, precum si organizarea cat mai multor achizitii
necesare desfasurarii activitatii Autoritatii Contractante. Astfel, avand in vedere faptul ca la nivelul Sectorului 4 si al
Directiilor descentralizate, urmeaza a se derula in perioada urmatoare mai multe proceduri de achizitii publice, coroborat
cu necesitatea ca personalul autoritatilor sa fie la zi cu toate modificarile legislative in domeniul achizitiilor publice
si tinand cont de faptul ca personalul AC participa la toate etapele de implementare a proiectelor/contractelor este necesar
ca activitatea acestuia sa fie complementata/suplimentata prin achizitia unor servicii de consultanta, denumite în continuare
servicii auxiliare achiziţiei, în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat, precum şi pentru elaborarea
documentatiri/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publica/concesiune şi/sau pentru implementarea
unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achizitii publice, vizând toate etapele de la planificarea/pregătirea
procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de
achizitie/acordului cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor.Necesitatatea
prezentei achizitii se produce ad-hoc in vederea realizarii scopurilor anterior mentionate .În cadrul acestei proceduri, beneficiarii
achizitiei si semnatarii Acordului-cadru sunt mai multe Autoritati Contractante care, in baza art. 44 din Legea nr. 98/2016
realizeaza in comun prezenta achizitie, Autoritatea Contractanta care este mandatata sa organizeze prezenta procedura de atribuire
ca lider de asociere fiind Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, si in continuare prin Autoritate Contractanta se va intelege
oricare dintre Autoritatile Contractante beneficiare/semnatare ale acordului -cadru.Autoritatile Contractante care se asociaza
pentru realizarea prezentei achizitii in comun sunt:-SECTORUL 4 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI - LIDER DE ASOCIERE-DIRECȚIA GENERALA
DE ADMINISTRARE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT SI SPORT SECTOR 4 - MEMBRU DE ASOCIERE;-DIRECȚIA GENERALĂ DE IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE
SECTOR 4 - MEMBRU DE ASOCIERE;-DIRECȚIA GENERALĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR SECTOR 4 - MEMBRU DE ASOCIERE; -DIRECŢIA GENERALĂ
DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ȘI PROTECŢIA COPILULUI SECTOR 4 -DIRECȚIA DE MOBILITATE URBANĂ SECTOR 4 - MEMBRU DE ASOCIERE; -DIRECȚIA
PENTRU DIGITALIZARE SI REGENERARE URBANA- MEMBRU DE ASOCIERE; -CENTRUL EUROPEAN CULTURAL SI DE TINERET „NICOLAE BALCESCU”-
MEMBRU DE ASOCIERE; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.260.000,00 lei fara TVANumarul de zile pana
la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa
acest termen nu vor mai fi luate in considerare.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.