Feedback
I.D.: 99962692

Acord-cadru - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor

Data publicarii
15.07.24 Exista 747.305 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.08.24
Pretul estimativ:
13.315.200,00 RON - 19.972.800,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.07.24 Publicat la 16.07.24 Publicat la 08.08.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul principal al Acordului-cadru constă în suport de specialitate acordat autorităţii contractante pentru derularea de sarcini specifice realizării procedurilor de achiziţii iniţiate pentru acoperirea necesităţilor acestora şi realizarea investiţiilor din cadrul planului de dezvoltare aprobat la nivelul unităţii administrativ-teritoriale. Obiectivul specific constă în eficientizarea procesului de desfăşurare a activit...
Obiectul principal al Acordului-cadru constă în suport de specialitate acordat autorităţii contractante pentru derularea de sarcini specifice realizării procedurilor de achiziţii iniţiate pentru acoperirea necesităţilor acestora şi realizarea investiţiilor din cadrul planului de dezvoltare aprobat la nivelul unităţii administrativ-teritoriale. Obiectivul specific constă în eficientizarea procesului de desfăşurare a activităţii de achiziţii prin reducerea riscului de greşeli materializate în amenzi/corecţii legate de modul de realizare a proceselor de achiziţie, precum şi reducerea numărului de probleme apărute pe perioada implementării de contracte – modificări ale contractelor, optimizarea administrării portofoliului de procese de achiziţie publică, îmbunătăţirea documentaţiilor de atribuire de natură să conducă la selectarea unor operatori economici care deţin şi dispun de capacitatea de a duce la bun sfârşit contractele de achiziţie încheiate. Autoritatea contractantă apreciază necesar ca activitatea să fie suplimentată prin achiziţia unor servicii de consultanţă, denumite în continuare servicii auxiliare achiziţiei, în vederea sprijinirii activităţii compartimentelor interne specializate în domeniul achiziţiilor, pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor proceselor de achiziţie publica/sectorială/concesiune şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.497.200 lei fără TVA 1) Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor cf. Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. 2) Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu