Obiectul contractului se referă la servicii cu caracter de regularitate, necesare şi obligatorii atât prin legislaţia în vigoare cât şi prin natura serviciilor ce compun tipul atribuţiilor Autorităţii Contractante, în acest caz menţinerea unor condiţii optime de igienă şi întreţinere în zonele de lucru ale acesteia.
Categoriile de deşeuri ce urmează a fi colectate sunt:
a) Servicii de colectare, de transport si de elimin...
Obiectul contractului se referă la servicii cu caracter de regularitate, necesare şi obligatorii atât prin legislaţia în vigoare cât şi prin natura serviciilor ce compun tipul atribuţiilor Autorităţii Contractante, în acest caz menţinerea unor condiţii optime de igienă şi întreţinere în zonele de lucru ale acesteia.
Categoriile de deşeuri ce urmează a fi colectate sunt:
a) Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, de la adresa beneficiarului, in ritmul si intervalul prevazut in prezentul caiet de sarcini;
Conform CS.
Operatorul serviciului de colectare deşeuri spitaliceşti va asigura prestarea serviciilor care fac obiectul contractului de colectare, transport şi neutralizare/incinerare/eliminare a deseurilor medicale, cu respectarea prevederilor Caietului de sarcini, a legislaţiei de specialitate în vigoare şi a documentelor programatice cu referire la organizarea şi funcţionarea serviciului în conformitate cu prevederile legale în domeniu.
a. O.G. nr. 21/2002, privind gospodărirea localităţilor urbane şi rurale, cu modificările şi completările ulterioare;
b. O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, cu modificările si completările ulterioare;
c. Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
d. Legii nr. 101/2006 a serviciului se salubrizare a localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare;
e. O.U.G. nr. 68/2007 privind răspunderea de mediu cu referire la prevenirea şi repararea prejudiciului asupra mediului, cu modificările şi completările ulterioare;
f. Legii nr. 211/2011 privind regimul deşeurilor, cu modificările ulterioare;
g. Legii nr. 98/2016, privind achiziţiile publice;
h. O.G. nr. 24/2016 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de neutralizare a deşeurilor de origine animală;
i. H.G. nr. 395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acorduluicadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
j. Legii nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor,
k. Legea 51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice
l. HG 1061 / 10.09.2008 privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase pe teritoriul României
m. Ordinul Ministerului mediului şi gospodăririi apelor nr. 756/26.11.2004 pentru aprobarea Normativului Tehnic privind incinerarea deşeurilor
n. Ordinul Ministerului Administratiei Publice nr. 140/2003
o. OUG 195/2005 privind protecţia mediului
p. Ordinul Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile nr. 1798/2007 pentru aprobarea procedurii de emitere a autorizaţiei de mediu
q. Ordinul Ministerului Transportului si Infrastructurii nr. 980/2011 pentru aprobarea normelor metodologice la OG 27/2011 privind transporturile rutiere
r. Ordinul Ministerului mediului şi gospodăririi apelor nr. 578/2006 pentru aprobarea Metodologiei de calcul al contribuţiilor şi taxelor datorate la Fondul pentru mediu, cu modificările şi completările ulterioare;
s. Ordin
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 18 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor