Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, în calitate de autoritate contractantă derulează procedura de achiziţie publică în scopul achiziţionării de servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor derulate de către Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti pentru reabilitarea, consolidarea, renovarea şi eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza Sectorul...
Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, în calitate de autoritate contractantă derulează procedura de achiziţie publică în scopul achiziţionării de servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor derulate de către Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti pentru reabilitarea, consolidarea, renovarea şi eficientizare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru si a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata Acordului Cadru se regasesc in cadrul caietului de sarcini. Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021.Avand in vedere ca documentatia de atribuire contine un set minim de informatii specifice referitoare la estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul ca aceste cantitati minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire si ulterior in acordul-cadru reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante.Promitentul-Achizitor îşi rezerva dreptul/opţiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maximă pentru acordul-cadru/contractul subsecvent, pentru fiecare categorie de servicii în parte. Pretul articolelor care vor fi achizitionate suplimentar in baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiara ce sta la baza acordului-cadru (ajustat dupa caz conform formula de ajustare), perioada de timp in care se va putea utiliza aceasta optiune de catre promitentul Achizitor: pe toata durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent. Modificarea de valoare scăzută prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 se trateaza si calculeaza distinct de modificarea in baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016"Contractele subsecvente vor fi finanţate si din alte surse financiare legal constituite. Pentru finanţarea excuţiei lucrărilor aferente contractelor subsecvente incheiate in derularea acordului cadru, autoritatea contractantă va accesa proiecte şi/sau programe finanţate din fonduri naţionale si ale Uniunii Europene (PNRR, POR etc.) fără ca aceasta descriere sa fie una limitativa