Feedback
I.D.: 104047948

Acord-cadru Servicii bancare efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS

Data publicarii
14.10.24
Coduri CPV
66110000-4
Termenul limita pentru depunere:
12.11.24
Pretul estimativ:
1.581.000,00 RON - 1.581.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini servicii bancare 2025-2026_semnat.pdf
  2. Formulare servicii bancare 2025-2026_semnat.doc
  3. Model acord-cadru servicii bancare 2025-2026_semnat.pdf
Locul realizarii:
Cluj, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Maramureş, Satu Mare, Sălaj
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 24 luni pentru servicii bancare pentru plata cu cardul de către persoanele fizice şi juridice a impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume, efectuate prin intermediul terminalelor POS si instalarea, configurarea si mentenanta terminalelor POS necesare la ghiseele Trezoreriei Statului şi la punctele de încasare ce functionează în cadrul A.J.F.P.-urilor din subordinea D.G...
Încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 24 luni pentru servicii bancare pentru plata cu cardul de către persoanele fizice şi juridice a impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume, efectuate prin intermediul terminalelor POS si instalarea, configurarea si mentenanta terminalelor POS necesare la ghiseele Trezoreriei Statului şi la punctele de încasare ce functionează în cadrul A.J.F.P.-urilor din subordinea D.G.R.F.P. Cluj-Napoca. Terminalele POS necesare pentru fiecare locaţie ale autorităţii contractante conform pct. 6.1 din Caietul de Sarcini vor fi puse la dispoziţie în mod gratuit, precum şi consumabilele aferente pe toată durata acordului-cadru. În situaţiile in care se înfiinţează/modifică/desfiinţează locaţii, ofertantul va asigura gratuit terminale necesare sau mutarea celor existente în termenul ofertat. Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări cu cel puţin 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu