Obiectul achiziţiei constă în semnarea unui Acord-cadru, cu o durata de 19 de luni de la data intrării în vigoare a Acordului - cadru, care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea contractelor subsecvente.
Obiectul Acordului-cadru constă în prestarea de servicii bancare de acceptare a, tarife parcareprin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS ...
Obiectul achiziţiei constă în semnarea unui Acord-cadru, cu o durata de 19 de luni de la data intrării în vigoare a Acordului - cadru, care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea contractelor subsecvente.
Obiectul Acordului-cadru constă în prestarea de servicii bancare de acceptare a, tarife parcareprin intermediul plăţii cu cardul prin terminale POS asistate şi neasistate, prin plata online direct de pe site ul Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4, precum şi prin intermediul terminalelor de tip self-service, conform Caietului de Sarcini ataşat documentaţiei.
Prin tarife de parcare se va înţelege:
• Taxa Parcare de Reşedinţă
• Tarif Parcare Publică pe bază de abonament
• Tarif Blocator - Parcare de Reşedinţă
• Tarif Reemitere Card parcare
• Tarif de operare şi mentenanţă barieră
• Tarif Blocator
• Tarif Deblocare Roată
• Tarif tichet parcare pierdut
• Tarif ridicare, transport şi depozitare auto
• Tarif parcare publică amplasată pe drumul public tip Abonament
Cantitatile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru precum şi pentru un contract subsecvent sunt descrise în Caietul de sarcini.
Avand in vedere ca Documentaţia de Atribuire conţine un set minim de informatii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor minime şi maxime (exprimate valoric având în vedere natura serviciilor – comisionarea acestora la valoare) care ar putea fi solicitate pe durata întregului Acord-cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului-cadru, subliniem faptul ca aceste cantităţi minime şi maxime pe care autoritatea contractanta le stabileşte iniţial în Documentaţia de atribuire şi ulterior, în Acordul-cadru, reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului Acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale autorităţii contractante, dar neputându-se depăşi cu mai mult de 10% din valoarea Acordului-cadru şi fără a conduce la modificarea pragului aferent procedurii simplificate de la momentul depăţirii valorii Acordului-cadru (dacă va fi cazul).
Valoarea celui mai mare contract subscevent: 112.266 lei fără TVA.
Numarul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile calendarisitice.
Clarificarile solicitate după acest termen nu vor mai fi luate în considerare.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, în cea de-a 4-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.