Feedback
I.D.: 71831390

ACORD CADRU "Furnizare de certificate de înregistrare şi plăcuţe cu numere de înregistrare".

Data publicarii
03.08.22 Exista 886.303 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44423450-0
Pretul estimativ:
217.200,00 RON - 217.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreşte atribuirea unui Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect "Furnizare de certificate de înregistrare şi plăcuţe cu numerele de înregistrare" . Bunurile solicitate reprezintă certificate de înregistrare şi plăcuţe cu numere de înregistrare pentru vehiculele pentru care nu există obligativitatea înmatriculării pe teritoriul municipiului Bucureşti, înregist...
Autoritatea contractantă doreşte atribuirea unui Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect "Furnizare de certificate de înregistrare şi plăcuţe cu numerele de înregistrare" . Bunurile solicitate reprezintă certificate de înregistrare şi plăcuţe cu numere de înregistrare pentru vehiculele pentru care nu există obligativitatea înmatriculării pe teritoriul municipiului Bucureşti, înregistrarea acestor vehicule (cu excepţia mopedelor) şi eliberarea certificatelor şi plăcuţelor cu numere de înregistrare făcându-se de către Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Transporturi.Cantitatea de produse ce urmează a fi achiziţionată:Cantitate acord-cadru: - certificate de înregistrare - minim 2400 buc., maxim 3400 buc.; - plăcuţe cu numere de înregistrare – minim 2800 buc., maxim 3800 buc. Estimări ale cantităţii minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe întreaga durată a acordului cadru: - certificate de înregistrare - minim 600 buc., maxim 850 buc; - plăcute cu numere de înregistrare – minim 700 buc., maxim 950 buc.Se vor încheia estimativ 4 contracte subsecvente pe toata durata acordului cadru.Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: maxim 1/an în funcţie de necesităţile concrete de la momentul respectiv.Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei.Valoarea totală estimată a Acordului cadru este de 217.200,00 LEI fără TVA.Valorile maximă şi minimă ale contractelor subsecvente sunt: - V maximă anuală = 54.300 lei, fără TVA, reprezentând 25% din valoarea maximă totală, adică 850 certificate şi 950 plăcuţe- V minimă anuală = 39.300 lei, fără TVA, reprezentând 25% din valoarea minimă totală, adică 600 certificate şi 700 plăcuţe, în conformitate cu cerinţele din Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU "Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru Sistemul de supraveghere video şi control acces – Sediul Primariei Municipiului Bucureşti şi parcare subterană".  
ACORD CADRU "Servicii tehnice de exploatare şi mentenanţă preventivă şi corectivă pentru instalaţii electrice curenţi tari şi instalaţii electrice curenţi slabi" pentru: imobilul din B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, Sector 5 – sediul Primăria Municipiului Bucureşti şi pentru imobilul din B-dul Regina Elisabeta nr. 42, Sector 5 – sediul Centrului de Informare şi Documentare pentru Relaţii cu Publicul  
Servicii de telefonie GSM si/ sau telefonie mobile si servicii de inregistrare convorbiri la nivelul RA ROMATSA  
"Contract Servicii de verificare proceduri de achizitie publica/achizitii directe efectuate si raportate de catre beneficiarii celor doua apeluri de proiecte (DOTARI si SMARTLABS)"  
Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Furnizare de produse combatere COVID de tip măşti, mănuşi şi botoşi  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Acord Cadru de Furnizare Statii de Lucru  
Acord Cadru de furnizare Echipamente Informatice