Feedback
I.D.: 61147791

Acord-cadru privind Servicii de comunicaţii pentru interconectarea calculatoarelor din toate sediile externe si din toate centrele bugetare la Data Center-ul Primăriei Municipiului Bacău

Data publicarii
22.09.21 Exista 146.169 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64221000-1
Pretul estimativ:
415.200,00 RON - 415.200,00 RON
415.200,00 RON - 415.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de comunicaţii VPN solicitate, sunt necesare pentru a asigura o solutie integrată de comunicatie a calculatoarelor din toate sediile externe si toate centrele bugetare cu Data Center-ul din locatia centrala a Municipiului Bacău, astfel incat sa se formeze o retea privata (tip VPN) a Municipiului Bacau in care sa se poata lucra la distanta in topologie de tip stea, cu nodul principal la sediul central si ...
Serviciile de comunicaţii VPN solicitate, sunt necesare pentru a asigura o solutie integrată de comunicatie a calculatoarelor din toate sediile externe si toate centrele bugetare cu Data Center-ul din locatia centrala a Municipiului Bacău, astfel incat sa se formeze o retea privata (tip VPN) a Municipiului Bacau in care sa se poata lucra la distanta in topologie de tip stea, cu nodul principal la sediul central si raze catre fiecare sediu extern respectiv centru bugetar. În contextul crizei sanitare si a faptului ca telemunca a fost adoptata la nivel global ca o solutie de continuitate a activitatii, este necesar să se asigure lucrul in regim remote acces pentru ca angajatii Municipiului Bacău să se poata conecta printr-o retea VPN remote securizată la toate aplicatiile sistemelor informatice din locaţia centrală a Primăriei Bacău, solutie care trebuie să ofere un grad adecvat de protecţie cibernetică. Fată de cele prezentate, este necesară demararea procedurii de achizitie a acestor servicii de comunicatii si remote acces, care să permită schimbul de date intr-un mod ce asigură confidentialitatea datelor tranzitate, pentru următoarea perioada de 24 de luni. Pentru îndeplinirea acestor cerinţe este necesara încheierea unui acord cadru pe o perioada de 24 luni, cu 1 (un) operator care poate desfăşura serviciile menţionate în caietul de sarcini. Cerinţele din caietul de sarcini sunt considerate ca fiind obligatorii şi minimale. Acordul cadru se considera finalizat la epuizarea valorii sau la expirarea duratei acestuia. Pe durata acordului-cadru vor fi prestate maxim doua contracte subsecvente. Estimări ale cantităţii minime şi maxime care vor face obiectul conform caiet de sarcini: Pe durata întregului acord cadru se estimează servicii de comunicatii: 1. cantităţi minime – pentru 52 sedii externe/lună 2. cantităţi maxime – pentru 54 sedii externe/lună. Estimari ale valorilor ( lei fara TVA)– minime si maxime care vor face obiectul: 1. acordului-cadru : minim 357.600,00 lei fara TVA – maxim 415.200,00 lei fara TVA; 2. unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru : minim 178.800,00 lei fara TVA – maxim 207.600,00 lei fara TVA; Valoarea totală estimată a acordului-cadru pe o perioadă de 24 luni : 415.200,00 lei fără TVA., pentru o cantitate maximă de 54 sedii; Valoarea totală estimată a celui mai mare contract subsecvent: 207.600,00 lei fara TVA, pentru o cantitate maximă de 54 sedii. Criteriul de atribuire se va aplica pentru cantitatea maxima (numarul maxim de locatii / luna), respectiv valoarea maxima a acordului cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru privind furnizarea de articole de birotica, papetarie si imprimate tipizate 26.04.21
Acord-cadru privind servicii de pulverizare aeriană pentru combaterea ţânţarilor şi insectelor de disconfort de pe teritoriul Municipiului Bacău, inclusiv furnizare insecticid  
Servicii de dezinfecţie prin nebulizare umeda, pentru birouri şi spaţii de lucru cu publicul din Primăria Municipiului Bacău  
ACORD -CADRU : ,,MATERIALE DE CONSTRUCŢIE, MATERIALE SANITARE, MATERIALE ELECTRICE" - 3 LOTURI  
Acord-cadru de furnizare si distributie de fructe (mere), produse lactate (lapte UHT) şi produse de panificaţie pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Judeţul Bacău, în perioada 2023-2027 în cadrul ,,Programului pentru şcoli al României’’  
Servicii de pază, monitorizare – intervenţie şi supraveghere pentru obiectivele aparţinând SNTGN TRANZGAZ S.A. - 9 loturi 08.04.24
Servicii de pază, monitorizare – intervenție și supraveghere pentru obiectivele aparținând SNTGN TRANZGAZ S.A. - 9 loturi 08.04.24
Apă potabilă minerală plată prin dozatoare de apă rece si caldă 04.12.23
Apă potabilă minerală plată prin dozatoare de apă rece si caldă 12.01.24
Furnizare, transport si distributie fructe(mere), lapte, produse lactate si produse de panificatie pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si particular din judetul Bacau, in anii scolari 2018-2019 si 2019-2020 in cadrul Programului pentru scoli al Romaniei