Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durata de 3 (trei) ani de la data intrarii in vigoare a Acordului-Cadru,
care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor
subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti, in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara, a
prestarii serviciilor...
Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durata de 3 (trei) ani de la data intrarii in vigoare a Acordului-Cadru,
care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor
subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti, in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara, a
prestarii serviciilor/executiei privind regenerarea spatiilor publice pe raza unitatii administrativ teritoriale sectorul
4 al municipiului Bucuresti.Contractele subsecvente care urmeaza a fi incheiate pe parcursul derularii acordului cadru vor
viza ca regula generala implementarea contextului de regenerare urbana la nivelul unitatii administrativ teritoriale, sectorul
4 al municipiului Bucuresti.Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acordului cadru poate
depasi durata acordului cadru si se intind pana la finalizarea completa a activitatilor ce constituie obiectul acestora.Descrierea
activitatilor este disponibila in Caietul de sarcini. Anexat Documentatiei de atribuire, inn care se regasesc toate documentele
necesare pentru elaborarea ofertei. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si pentru un contract
subsecvent sunt conform Anexei la Caietul de sarcini.Avand in vedere ca documentatia de atribuire contine un set minim de
informatii specifice referitoare la estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului
acord-cadru, precum si estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent
dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul ca aceste cantitati minime si maxime
pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire si ulterior in acordul-cadru reprezinta
estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor
fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile
reale ale autoritatii contractante.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 519.430.199,67 lei (din care
10.184.905,88 lei valoarea aferenta componentei de servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului)Numarul
de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate
dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea
ofertelor.