Obiectul acordului cadru îl reprezintă "Servicii de curăţenie şi igienizare" împărţite pe 2 loturi, respectiv:
LOT 1 - Servicii de curăţenie şi igienizare Serviciul Administrate Piete (Piata Centrală, Piata Sud, Piata de Gross, Bazar Milcov, Obor Şerbăneşti)
LOT 2 - Servicii de curăţenie şi igienizare Serviciul Administrare Clădiri (CAEx, Teatrul de Vară)
Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 24 luni, urmând a ...
Obiectul acordului cadru îl reprezintă "Servicii de curăţenie şi igienizare" împărţite pe 2 loturi, respectiv:
LOT 1 - Servicii de curăţenie şi igienizare Serviciul Administrate Piete (Piata Centrală, Piata Sud, Piata de Gross, Bazar Milcov, Obor Şerbăneşti)
LOT 2 - Servicii de curăţenie şi igienizare Serviciul Administrare Clădiri (CAEx, Teatrul de Vară)
Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 24 luni, urmând a se incheia în cadrul acordului cadru minim 2, maxim 12 contracte subsecvente.
Valoarea estimata pentru acordurile cadru este de 3.725.512,00 lei (fără TVA) împărţită pe 2 loturi astfel:
LOT 1 - Servicii de curăţenie şi igienizare Serviciul Administrate Piete (Piata Centrală, Piata Sud, Piata de Gross, Bazar Milcov, Obor Şerbăneşti) - 3.243.976,00 lei (fără TVA)
-servicii curăţenie 3.040.000,00 lei (fără TVA)
-produse curăţenie 203.976,00 lei (fără TVA)
LOT 2 - Servicii de curăţenie şi igienizare Serviciul Administrare Clădiri (CAEx, Teatrul de Vară) 481.536,00 lei (fără TVA)
În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (1) şi (2) din HG 395/2016, să se stabilească următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.