Achiziția serviciilor de printare-copiere-scanare, inclusiv mentenanța echipamentelor în custodie, care include și aplicații
software și hardware de administrare a parcului de multifuncționale, service și înlocuire a consumabilelor și a pieselor defecte
(toner, cartuș, cerneală, drum kit, orice alte piese, etc.), precum și toate serviciile necesare bunei funcționări a acestora,
pe bază de abonament lunar, ...
Achiziția serviciilor de printare-copiere-scanare, inclusiv mentenanța echipamentelor în custodie, care include și aplicații
software și hardware de administrare a parcului de multifuncționale, service și înlocuire a consumabilelor și a pieselor defecte
(toner, cartuș, cerneală, drum kit, orice alte piese, etc.), precum și toate serviciile necesare bunei funcționări a acestora,
pe bază de abonament lunar, pentru o perioadă de 48 de luni.Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia
de atribuire: cu 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar
si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire pana in a 10 a
zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.