Feedback
I.D.: 49767928

Acord-cadru privind prestarea de servicii de printare-copiere-scanare, inclusiv mentenanţă echipamente în custodie, pentru o perioadă de 48 luni

Data publicarii
17.09.20 Exista 381.743 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79521000-2
Pretul estimativ:
654.360,00 EUR - 654.360,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
•Valoarea maximă estimată a acordului – cadru este de 654.360 euro fără TVA, calculată astfel:-pentru o cantitate de 300 de echipamente de imprimare alb – negru A4 preţul estimativ abonamentului este de 20 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 300 echipamente x 20 euro fără TVA x 48 de luni = 288.000 euro fără TVA;-pentru o cantitate de 65 echipamente de imprimare color A3 preţul estimativ al abonamentului este de 100 euro fă...
•Valoarea maximă estimată a acordului – cadru este de 654.360 euro fără TVA, calculată astfel:-pentru o cantitate de 300 de echipamente de imprimare alb – negru A4 preţul estimativ abonamentului este de 20 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 300 echipamente x 20 euro fără TVA x 48 de luni = 288.000 euro fără TVA;-pentru o cantitate de 65 echipamente de imprimare color A3 preţul estimativ al abonamentului este de 100 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 65 echipamente x 100 euro fără TVA x 48 de luni = 312.000 euro fără TVA;În cazul unor eventuale depăşiri ale numărului de pagini printate incluse în abonament, depăşiri datorate unor cauze externe neprevăzute (diferite rapoarte, copii ale unor documente solicitate de către instituţii abilitate), acestea pot fi de 300 pag/echipament/lună, astfel: Valoarea maximă pentru depăşiri estimată este de 54.360 euro fără TVA, calculată astfel :-300 pag A4 alb/negru /lună x 300 echipamente A4 x 0,005 euro/pag (fără TVA) x 48 luni = 21.600 euro fără TVA,-300 pag A4 color/lună x 65 echipamente A3 x 0,035 euro/pag (fără TVA) x 48 luni = 32.760 euro fără TVA.•Valoarea minimă estimată a acordului – cadru este de 513.600 euro fără TVA, calculată astfel:-pentru o cantitate de 260 de echipamente de imprimare alb – negru A4 preţul estimativ al abonamentului este de 20 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 260 echipamente x 20 euro fără TVA x 48 de luni = 249.600 euro fără TVA;-pentru o cantitate de 55 echipamente de imprimare color A3 preţul estimativ al abonamentului este de 100 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 55 echipamente x 100 euro fără TVA x 48 de luni = 264.000 euro fără TVA.•Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 163.590 euro fără TVA, calculată astfel:- pentru o cantitate de 300 de echipamente de imprimare alb – negru A4 preţul estimativ abonamentului este de 20 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 300 echipamente x 20 euro fără TVA x 12 luni = 72.000 euro fără TVA;- pentru o cantitate de 65 echipamente de imprimare color A3 preţul estimativ al abonamentului este de 100 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 65 echipamente x 100 euro fără TVA x 12 de luni = 78.000 euro fără TVA; - eventuale depăşiri ale numărului de pagini printate incluse în abonament de 300 pag A4 alb/negru /lună x 300 echipamente A4 x 0,005 euro/pag (fără TVA) x 12 luni = 5.400 euro fără TVA. - eventuale depăşiri ale numărului de pagini printate incluse în abonament de 300 pag A4 color /lună x 65 echipamente A3 x 0,035 euro/pag (fără TVA) x 12 luni = 8.190 euro fără TVA •Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent este de 128.400 euro fără TVA, calculată astfel:- pentru o cantitate de 260 de echipamente de imprimare alb – negru A4 preţul estimativ abonamentului este de 20 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 260 echipamente x 20 euro fără TVA x 12 luni = 62.400 euro fără TVA;- pentru o cantitate de 55 echipamente de imprimare color A3 preţul estimativ al abonamentului este de 100 euro fără TVA/buc./lună, respectiv 55 echipamente x 100 euro fără TVA x 12 de luni = 66.000 euro fără TVA;Cantităţile minime şi maxime şi implicit valorile aferente acestora, pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul cadru, reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru şi nu cantităţile/valorile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari faţă de cele estimate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru privind prestarea de servicii de printare-copiere-scanare, inclusiv mentenanţă echipamente în custodie, pentru o perioadă de 48 luni  
Inchiriere multifunctional color A3 Epson WORKFORCE PRO WF-C879RDWF  
Servicii de imprimare, copiere, fax şi scanare a documentelor care să cuprindă închirierea de echipamente, asigurarea de consumabile (toner si piese schimb) şi asigurarea mentenanţei acestora pentru o perioada de 48 luni  
Contract de servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP  
Acord-cadru privind prestarea serviciilor de mentenanţă şi suport pentru infrastructura IT (soluţiile informatice implementate şi hardware)  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate (Sistemul informatic integrat de management al I.S.C. - aplicatia integrata SIMASAP)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
Servicii complete de imprimare si multiplicare CR 40585 15.03.24