Achiziţia serviciilor de printare-copiere-scanare, inclusiv mentenanţa echipamentelor în custodie, care include şi aplicaţii software şi hardware de administrare a parcului de multifuncţionale, service şi înlocuire a consumabilelor şi a pieselor defecte (toner, cartuş, cerneală, drum kit, orice alte piese, etc.), precum şi toate serviciile necesare bunei funcţionări a acestora, pe bază de abonament lunar, pentru o perioadă ...
Achiziţia serviciilor de printare-copiere-scanare, inclusiv mentenanţa echipamentelor în custodie, care include şi aplicaţii software şi hardware de administrare a parcului de multifuncţionale, service şi înlocuire a consumabilelor şi a pieselor defecte (toner, cartuş, cerneală, drum kit, orice alte piese, etc.), precum şi toate serviciile necesare bunei funcţionări a acestora, pe bază de abonament lunar, pentru o perioadă de 48 de luni.Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire pana in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.