Feedback
I.D.: 54902200

Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP

Data publicarii
09.03.21 Exista 760.169 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
405.000,00 EUR - 405.000,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea acordului-cadru a fost estimată conform încadrării pe articole bugetare, luând în calcul cantitatea de efort (zile-om) alocată pentru serviciile de mentenanţă şi suport (mai puţin servicii de dezvoltare de software, aferente mentenanţei permanente), pe de o parte, precum şi cantitatea de efort (zile-om) alocată pentru serviciile de dezvoltare de software (mentenanţă permanentă). Valoarea estimată a achiziţiei pe pe...
Valoarea acordului-cadru a fost estimată conform încadrării pe articole bugetare, luând în calcul cantitatea de efort (zile-om) alocată pentru serviciile de mentenanţă şi suport (mai puţin servicii de dezvoltare de software, aferente mentenanţei permanente), pe de o parte, precum şi cantitatea de efort (zile-om) alocată pentru serviciile de dezvoltare de software (mentenanţă permanentă). Valoarea estimată a achiziţiei pe perioada celor 36 de luni a fost calculată pornind de la un preţ unitar estimat de 225 euro / zi-om pentru o cantitate maximă estimată de 1800 zile-om (50 zile-om/ lună x 36 luni). • Valoarea maximă estimată a acordului – cadru (36 luni) este de 405.000 euro fără TVA, pentru o cantitate maximă de 1800 zile-om (50 zile-om/lună x 36 luni), defalcată astfel: - Servicii de mentenanţă şi suport pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP (fără dezvoltare de software), în sumă de 243.000 euro fără TVA, pentru o cantitate maximă de 1080 zile-om (30 zile-om/lună x 36 luni), respectiv: 1080 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 243.000 euro fără TVA - Servicii de dezvoltare software pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP, în sumă de 162.000 euro fără TVA, pentru o cantitate maximă de 720 zile-om (20 zile-om/lună x 36 luni), respectiv: 720 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 162.000 euro fără TVA • Valoarea minimă estimată a acordului – cadru (36 luni) este de 243.000 euro fără TVA, pentru o cantitate minimă de 1080 zile-om (30 zile-om/lună x 36 luni), defalcată astfel:- Servicii de mentenanţă şi suport pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP (fără dezvoltare de software), în sumă de 145.800 euro fără TVA, pentru o cantitate minimă de 648 zile-om (18 zile-om/lună x 36 luni), respectiv: 648 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 145.800 euro fără TVA- Servicii de dezvoltare software pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP, în sumă de 97.200 euro fără TVA, pentru o cantitate minimă de 432 zile-om (12 zile-om/lună x 36 luni), respectiv: 432 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 97.200 euro fără TVA • Valoarea celui mai mare contract subsecvent (12 luni) este de 135.000 euro fără TVA, pentru o cantitate maximă de 600 zile-om (50 zile-om/lună x 12 luni), defalcată astfel:- Servicii de mentenanţă şi suport pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP (fără dezvoltare de software), în sumă de 81.000 euro fără TVA, pentru o cantitate maximă de 360 zile-om (30 zile-om/lună x 12 luni), respectiv: 360 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 81.000 euro fără TVA- Servicii de dezvoltare software pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP, în sumă de 54.000 euro fără TVA, pentru o cantitate maximă de 240 zile-om (20 zile-om/lună x 12 luni), respectiv: 240 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 54.000 euro fără TVA • Valoarea celui mai mic contract subsecvent (12 luni) este de 81.000 euro fără TVA, pentru o cantitate minimă de 360 zile-om (30 zile-om/lună x 12 luni), defalcată astfel:- Servicii de mentenanţă şi suport pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP (fără dezvoltare de software), în sumă de 48.600 euro fără TVA, pentru o cantitate minimă de 216 zile-om (18 zile-om/lună x 12 luni), respectiv: 216 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 48.600 euro fără TVA- Servicii de dezvoltare software pentru sistemul portal şi fluxuri de documente şi modulele specializate – Componenta SIMASAP, în sumă de 32.400 euro fără TVA, pentru o cantitate minimă de 144 zile-om (12 zile-om/lună x 12 luni), respectiv: 144 zile-om x 225 euro fără TVA / zi-om = 32.400 euro fără TVA.Cantităţile minime şi maxime şi implicit valorile aferente acestora, pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul cadru, reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru şi nu cantităţile/valorile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari faţă de cele estimate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru 24 luni servicii de mentenanţă şi suport pentru Sistemul de raportare şi înregistrare tranzacţională SAP S/4 HANA  
Acord-cadru privind prestarea serviciilor de mentenanţă şi suport pentru infrastructura IT (soluţiile informatice implementate şi hardware)  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP 19.11.20
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP  
Servicii de Suport tehnic si Asitenta tehnica pentru Sistemul Informatic Integrat SIVECO App  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate (Sistemul informatic integrat de management al I.S.C. - aplicatia integrata SIMASAP) 27.05.24
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate (Sistemul informatic integrat de management al I.S.C. - aplicatia integrata SIMASAP) 20.05.24
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate (Sistemul informatic integrat de management al I.S.C. - aplicatia integrata SIMASAP) 27.05.24