Feedback
I.D.: 48097591

Acord cadru privind prestarea de Servicii de dezinfectie pentru prevenirea si controlul infectiilor generate de COVID19

Data publicarii
15.07.20 Exista 100.311 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90921000-9
Termenul limita pentru depunere:
31.07.20
Pretul estimativ:
852.643,50 RON - 852.643,50 RON
Documente participare:
  1. formulare-semnat.doc
  2. ModelContractSubsecventAchizitii-semnat.doc
  3. model acord cadru -semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru privind prestarea de servicii de Servicii de dezinfectie pentru prevenirea si controlul infectiilor generate de COVID19. Serviciile se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în caietul de sarcini. Perioada previzionată pentru desfăşurarea acordului cadru este de la perfectarea acestuia şi până la data de 31.12.2021. În cadrul acordului cadru se vor perfecta 8 contracte subsecvente. Operatorii...
Acord cadru privind prestarea de servicii de Servicii de dezinfectie pentru prevenirea si controlul infectiilor generate de COVID19. Serviciile se vor presta cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în caietul de sarcini. Perioada previzionată pentru desfăşurarea acordului cadru este de la perfectarea acestuia şi până la data de 31.12.2021. În cadrul acordului cadru se vor perfecta 8 contracte subsecvente. Operatorii economici vor putea solicita informatii suplimentare/clarificari inainte cu maxim 10 zile de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de data limita de primire a ofertelor. Valoare acord cadru minim 50.155,50 lei fără T.V.A. – maxim 852.643,50 lei fără T.V.A. Valoarea estimata AC Lotul nr. 1 - 264.282,00 lei fara T.V.A. Lotul nr. 2 - 335.911,50 lei fara T.V.A. Lotul nr. 3 - 252.450,00 lei fara T.V.A. Valoarea celui mai mare contract subsecvent pentru Lot. 1 – 31.092 lei fara TVA, Lot. 2 – 39.519 lei si Lotul nr. 3 - 29.700 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru privind furnizarea de scutece de unica folosinta, servetele umede si absorbante igienice  
Acord cadru privind prestarea de servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe, precum si asigurarea pieselor si accesorii pentru vehicule si motoare de vehicule 08.10.19
Acord cadru privind prestarea de servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe, precum si asigurarea pieselor si accesorii pentru vehicule si motoare de vehicule 11.05.20
Acord cadru privind prestarea de servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe, precum si asigurarea pieselor si accesorii pentru vehicule si motoare de vehicule 23.09.19
Acord cadru privind furnizarea de lotul nr.1 - articole de lenjerie CPV 39512100 – 5 şi lotul nr. 2 - diverse articole de cazarmament CPV 39512400 – 8 31.10.19
Acord cadru privind furnizarea de lotul nr.1 - diverse materiale şi lotul nr. 2 - componente electrice pentru uz casnic 10.10.19
Acord cadru privind furnizarea de scutece de unica folosinta, servetele umede si absorbante igienice 04.11.19
Acord cadru privind furnizarea de lotul nr.1 - articole de lenjerie CPV 39512100 – 5 şi lotul nr. 2 - diverse articole de cazarmament CPV 39512400 – 8  
Acord cadru privind furnizarea de lotul nr.1 - diverse materiale şi lotul nr. 2 - componente electrice pentru uz casnic  
Acord cadru privind furnizarea de CARTUSE/TONERE COMPATIBILE – LOT 1, CARTUSE/TONERE ORIGINALE – LOT 2 21.05.20