Feedback
I.D.: 41572897

Acord cadru privind furnizarea de Lotul nr. 1 ACCESORII DE BIROU – ARTICOLE DE PAPETARIE CPV 30190000-7, Lotul nr. 2 RECHIZITE CPV 39162100-6

Data publicarii
29.01.20 Exista 87.677 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30190000-7
Termenul limita pentru depunere:
14.02.20
Pretul estimativ:
361.270,34 RON - 361.270,34 RON
Documente participare:
  1. INSTRUCTIUNI-semnat.pdf
  2. acord cadru-semnat.doc
  3. formulare-semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru privind furnizarea de Lotul nr. 1 ACCESORII DE BIROU – ARTICOLE DE PAPETARIE CPV 30190000-7, Lotul nr. 2 RECHIZITE CPV 39162100-6, necesare desfăşurării în bune condiţii a activităţii specifice în cadrul D.G.A.S.P.C. Vaslui. Produsele se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în caietul de sarcini. Perioada previzionată pentru desfăşurarea acordului cadru este de la perfectarea acestuia şi pâ...
Acord cadru privind furnizarea de Lotul nr. 1 ACCESORII DE BIROU – ARTICOLE DE PAPETARIE CPV 30190000-7, Lotul nr. 2 RECHIZITE CPV 39162100-6, necesare desfăşurării în bune condiţii a activităţii specifice în cadrul D.G.A.S.P.C. Vaslui. Produsele se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în caietul de sarcini. Perioada previzionată pentru desfăşurarea acordului cadru este de la perfectarea acestuia şi până la data de 30.06.2021. În cadrul acordului cadru se vor perfecta 4 contracte subsecvente. Operatorii economici vor putea solicita informatii suplimentare/clarificari inainte cu maxim 10 zile de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de data limita de primire a ofertelor. Lotul nr. 1 ACCESORII DE BIROU – ARTICOLE DE PAPETARIE CPV 30190000-7 Valoare AC min. 1418,45 lei fara TVA – max. 202.292,44 lei fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent min. 1418,45 lei fara TVA - max. 101.146,22 lei fara TVA Lotul nr. 2 RECHIZITE CPV 39162100-6 Valoare AC min. 777,56 lei fara TVA – max. 158.977,90 lei fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent min. 777,56 lei fara TVA - max.79.363,45 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru privind furnizarea de Lotul nr. 1 ACCESORII DE BIROU – ARTICOLE DE PAPETARIE CPV 30190000-7, Lotul nr. 2 RECHIZITE CPV 39162100-6  
Acord cadru privind achizitia de Lotul nr. 1 Cazarmament ( piese lenjerii de pat) CPV 39512100-5, Lotul nr. 2 Diferite produse de cazarmament Cod CPV principal – 39143112-4, 39515100-6, 39511200-9, 39514100-9  
Acord cadru privind achizitia de Lotul nr. 1 Cazarmament ( piese lenjerii de pat) CPV 39512100-5, Lotul nr. 2 Diferite produse de cazarmament Cod CPV principal - 39143112-4, 39515100-6, 39511200-9, 39514100-9 05.07.18
Acord cadru privind furnizarea de Lotul nr. 1 Cartuse si tonere echivalente/ compatibile si Lotul nr. 2 Cartuse si tonere originale 22.12.21
Acord cadru privind furnizarea de Lotul nr. 1 Articole de papetarie si Lotul nr. 2 Rechizite 29.12.21
Acord cadru privind Servicii de telefonie fixa, transmisii de date fixe/mobile si televiziune prin satelit si fibra optica – Lotul nr. 1 si Pachete de servicii de televiziune, internet si telefonie pe fibra optica – Lotul nr. 2 27.11.24
Acord cadru privind furnizarea de SCUTECE DE UNICA FOLOSINTA, SERVETELE UMEDE SI ABSORBANTE IGIENICE 04.08.21
Acord cadru privind furnizarea de ECHIPAMENT DE BUCATARIE 09.01.24
Acord cadru privind furnizarea de CARTUSE/TONERE COMPATIBILE – LOT 1, CARTUSE/TONERE ORIGINALE – LOT 2 21.05.20
Acord cadru privind furnizarea de SCUTECE DE UNICA FOLOSINTA, SERVETELE UMEDE SI ABSORBANTE IGIENICE 14.11.24