Feedback
I.D.: 55879753

Acord-cadru privind furnizarea de articole de birotica, papetarie si imprimate tipizate

Data publicarii
09.04.21 Exista 141.220 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
26.04.21
Pretul estimativ:
716.919,78 RON - 716.919,78 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.04.21 Publicat la 18.04.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneaza să încheie un acord-cadru pe 24 de luni pentru achiziţionarea de produse: articole de birotica, papetarie si imprimate tipizate, necesare desfăşurării în bune condiţii a activităţilor specifice şi asigurării unor servicii de calitate in cadrul UAT Municipiul Bacau . Cantitatile din Caietul de Sarcini au fost calculate tinand cont de consumul previzionat pâna la finalul perioad...
Autoritatea contractanta intentioneaza să încheie un acord-cadru pe 24 de luni pentru achiziţionarea de produse: articole de birotica, papetarie si imprimate tipizate, necesare desfăşurării în bune condiţii a activităţilor specifice şi asigurării unor servicii de calitate in cadrul UAT Municipiul Bacau . Cantitatile din Caietul de Sarcini au fost calculate tinand cont de consumul previzionat pâna la finalul perioadei de implementare a acordului cadru si reprezinta cantitatile minime si maxime ce urmeaza a fi achiziţionate pe parcursul perioadei de derulare a acordului cadru. Procedura se va finaliza prin încheierea unui accord-cadru pe 24 luni. Pe durata Acordului–cadru pot fi incheiate minim doua sau maxim opt contracte subsecvente pentru fiecare lot. Produsele furnizate trebuie să indeplinească cerinţele tehnice minime obligatorii din caietul de sarcini. LOT 1. Furnizare articole de birotica si papetarie Estimari ale valorilor ( lei fara TVA)– minime si maxime care vor face obiectul : 1. acordului-cadru : minim 154.816,54 lei fara TVA – maxim 604.841.78 lei fara TVA; 2. unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru : minim 5.142,27 lei fara TVA – maxim 302.525,14 lei fara TVA ; Valoarea totală estimată a acordului-cadru LOT1 pe o perioadă de 24 luni : 604.841,78 lei fără TVA., pentru o cantitate maximă estimata ; Valoarea totală estimată a celui mai mare contract subsecvent: 302.525,14 lei fara TVA, pentru o cantitate maximă estimata; LOT 2. Furnizare imprimate tipizate Estimari ale valorilor ( lei fara TVA)– minime si maxime care vor face obiectul : 1. acordului-cadru : minim 29.601,50 lei fara TVA – maxim 112.078,00 lei fara TVA; 2. unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru : minim 1.960,20 lei fara TVA – maxim 56.039,00 lei fara TVA ; Valoarea totală estimată a acordului-cadru LOT 2 pe o perioadă de 24 luni : 112.078,00 lei fără TVA., pentru o cantitate maximă estimata ;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD -CADRU : ,,MATERIALE DE CONSTRUCŢIE, MATERIALE SANITARE, MATERIALE ELECTRICE" - 3 LOTURI  
Acord-cadru privind servicii de pulverizare aeriană pentru combaterea ţânţarilor şi insectelor de disconfort de pe teritoriul Municipiului Bacău, inclusiv furnizare insecticid  
Acord-cadru privind Servicii de comunicaţii pentru interconectarea calculatoarelor din toate sediile externe si din toate centrele bugetare la Data Center-ul Primăriei Municipiului Bacău  
Servicii de dezinfecţie prin nebulizare umeda, pentru birouri şi spaţii de lucru cu publicul din Primăria Municipiului Bacău  
Furnizare, transport si distributie fructe(mere), lapte, produse lactate si produse de panificatie pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si particular din judetul Bacau, in anii scolari 2018-2019 si 2019-2020 in cadrul Programului pentru scoli al Romaniei  
Furnizare, transport si distributie fructe(mere), lapte, produse lactate si produse de panificatie pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si particular din judetul Bacau, in anii scolari 2021-2022 si 2022-2023 in cadrul “Programului pentru scoli al Romaniei"  
Servicii medicale profilactice în domeniul sănătăţii ocupaţionale (medicina muncii) pentru lucrătorii S.N.T.G.N TRANSGAZ S.A. 30.08.24
SERVICII PENTRU REVIZII TEHNICE, ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII ALE AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL AUTO AL R.A.R.-R.A. 15.01.25
Acord-cadru de furnizare si distributie de fructe (mere), produse lactate (lapte UHT) şi produse de panificaţie pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Judeţul Bacău, în perioada 2023-2027 în cadrul ,,Programului pentru şcoli al României’’  
Servicii de paza a obiectivelor din cadrul Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, Filialele Teritoriale de Imbunatatiri Funciare si Sediul Centralei ANIF anii 2023 - 2024, acord cadru pe 2 ani