Feedback
I.D.: 97067290

Acord cadru privind „Servicii de curățenie și igienizare” - 2 Loturi

Data publicarii
10.05.24 Exista 47.742 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90900000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru îl reprezintă „Servicii de curățenie și igienizare” împărțite pe 2 loturi, respectiv: LOT 1 - Servicii de curățenie și igienizare Serviciul Administrate Piete (Piata Centrală, Piata Sud, Piata de Gross, Bazar Milcov, Obor Șerbănești)LOT 2 - Servicii de curățenie și igienizare Serviciul Administrare Clădiri (CAEx, Teatrul de Vară)Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 24 luni,...
Obiectul acordului cadru îl reprezintă „Servicii de curățenie și igienizare” împărțite pe 2 loturi, respectiv: LOT 1 - Servicii de curățenie și igienizare Serviciul Administrate Piete (Piata Centrală, Piata Sud, Piata de Gross, Bazar Milcov, Obor Șerbănești)LOT 2 - Servicii de curățenie și igienizare Serviciul Administrare Clădiri (CAEx, Teatrul de Vară)Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 24 luni, urmând a se incheia în cadrul acordului cadru minim 2, maxim 12 contracte subsecvente.Valoarea estimata pentru acordurile cadru este de 3.725.512,00 lei (fără TVA) împărțită pe 2 loturi astfel:LOT 1 - Servicii de curățenie și igienizare Serviciul Administrate Piete (Piata Centrală, Piata Sud, Piata de Gross, Bazar Milcov, Obor Șerbănești) - 3.243.976,00 lei (fără TVA)-servicii curățenie 3.040.000,00 lei (fără TVA)-produse curățenie 203.976,00 lei (fără TVA)LOT 2 - Servicii de curățenie și igienizare Serviciul Administrare Clădiri (CAEx, Teatrul de Vară) 481.536,00 lei (fără TVA)În aplicarea dispozițiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (1) și (2) din HG 395/2016, să se stabilească următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru privind „Servicii de curățenie și igienizare” - 2 Loturi 29.01.24
Acord cadru privind „Servicii de curățenie și igienizare” - 2 Loturi  
Acord cadru privind "Servicii de curăţenie şi igienizare" - 2 Loturi  
Acord cadru privind "Servicii de curăţenie şi igienizare" - 2 Loturi 29.01.24
Servicii de4 revizii, verificari tehnice periodice ale echipamentelor sub incidenta ISCIR  
Servicii revizii, verificari tehnice periodice ale echipamentelor sub incidenta ISCIR  
Servicii pentru elaborarea documentatiilor tehnico-economice faza SF si a cererilor de finantare pentru cele 9 obiective/proiecte care fac parte din P.M.U.D. si sunt prevazute in Documentul Justificativ pentru finantare prin Fonduri Structurale si de Investitii Europene (DJ FESI) si finantate prin Axa prioritara 4, Obiectivul specific 4.1 din POR 2014 - 2020  
Servicii pentru elaborarea documentatiilor tehnico-economice faza SF si a cererilor de finantare pentru cele 9 obiective/proiecte care fac parte din P.M.U.D. si sunt prevazute in Documentul Justificativ pentru finantare prin Fonduri Structurale si de Investitii Europene (DJ FESI) si finantate prin Axa prioritara 4, Obiectivul specific 4.1 din POR 2014 - 2020 18.07.18
"Servicii de închiriere utilaje pentru lucrări specifice activităţilor serviciilor din cadrul Direcţiei Patrimoniu/Structura A.B.S.A.P: Secţia Parcuri, Spaţii Verzi; Serviciul Administrare Spaţii de Agrement şi Grădini Publice, Baze Sportive; Serviciul Administrare Pieţe"- 3 LOTURI  
Servicii de închiriere utilaje pentru activitati specifice Direcţiei Patrimoniu 19.06.24