Feedback
I.D.: 68442353

Acord cadru privind achizitia publica de SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII A CENTRALELOR TERMICE ŞI A ÎNCĂLZIRII CENTRALE DIN CADRUL D.G.A.S.P.C. VASLUI

Data publicarii
26.04.22 Exista 109.982 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Pretul estimativ:
263.760,00 RON - 263.760,00 RON
289.080,00 RON - 289.080,00 RON
66.640,00 RON - 66.640,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Servicii de intretinere si reparatii centrale, Acord cadru privind achizitia publica de SServicii de intretinere si reparatii centrale identificate in anexa nr. 2 la caietul de sarcini. Cerinte conform solicitarilor din caietul de sarcini. Prestarea serviciilor se va face in centrele aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Vaslui. Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru – 24 luni, 01.01.2021- 31....
2. Servicii de intretinere si reparatii centrale, Acord cadru privind achizitia publica de SServicii de intretinere si reparatii centrale identificate in anexa nr. 2 la caietul de sarcini. Cerinte conform solicitarilor din caietul de sarcini. Prestarea serviciilor se va face in centrele aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Vaslui. Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru – 24 luni, 01.01.2021- 31.12. 2023.Valoare celui mai mare contract subsecvent pentru Lotul 2 este de 87.920 lei TVA. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a celui mai mare contract subsecvent sunt prevazute in caietul de sarcini .. 3. Piese de schimb si materiale, Acord cadru privind achizitia publica de Piese de schimb si materiale . Cerinte conform solicitarilor din caietul de sarcini. Prestarea serviciilor se va face in centrele aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Vaslui. Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru – 24 luni, 01.01.2021- 31.12. 2023.Valoare celui mai mare contract subsecvent pentru Lotul 3 este de 96.360 lei TVA. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a celui mai mare contract subsecvent sunt prevazute in caietul de sarcini .. 1. Revizii tehnice ale centralelor termice, Acord cadru privind achizitia publica de Servicii de Revizii tehnice ale centralelor termice identificate in anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cerinte conform solicitarilor din caietul de sarcini. Prestarea serviciilor se va face in centrele aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Vaslui. Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru – 24 luni, 01.01.2021-31.12.2023.Valoare celui mai mare contract subsecvent pentru Lotul 1 este de 33.320 lei TVA. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a celui mai mare contract subsecvent sunt prevazute in caietul de sarcini ..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu