Feedback
I.D.: 47904554

Acord-cadru: Prestarea serviciilor de curăţenie în sediul Primăriei Municipiului Timişoara şi în incinta imobilelor care aparţin Municipiului Timişoara

Data publicarii
09.07.20 Exista 189.178 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9 90900000-6 90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
18.08.20
Pretul estimativ:
17.828.389,32 RON - 17.828.389,32 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.07.20 Publicat la 15.07.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In baza Acordului –cadru si a contractelor subsecvente vor fi prestate servicii de curăţenie în sediul Primăriei Municipiului Timişoara şi în incinta imobilelor care aparţin Municipiului Timişoara, în conformitate cu cerinţele impuse în Caietul de sarcini şi anexele acestuia, parte integranta a documentatiei de atribuire. Valoarea totala estimata a Acordului cadru este de 17.828.389,32 lei fara TVA. Valoarea estimata maxima...
In baza Acordului –cadru si a contractelor subsecvente vor fi prestate servicii de curăţenie în sediul Primăriei Municipiului Timişoara şi în incinta imobilelor care aparţin Municipiului Timişoara, în conformitate cu cerinţele impuse în Caietul de sarcini şi anexele acestuia, parte integranta a documentatiei de atribuire. Valoarea totala estimata a Acordului cadru este de 17.828.389,32 lei fara TVA. Valoarea estimata maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 4.457.097,08 lei fara TVA. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Durata prezentului acord cadru: 4 ani (48 luni) incepand de la data semnarii lui de catre parti. Contractele subsecvente se vor incheia anual sau in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile alocate acestei destinatii, pe toata perioada de valabilitate a acordului-cadru. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru: Prestarea serviciilor de curăţenie în sediul Primăriei Municipiului Timişoara şi în incinta imobilelor care aparţin Municipiului Timişoara  
Acord-cadru servicii de colectare, transport, depozitare/valorificare a deşeurilor vegetale şi a deşeurilor din construcţii provenite din demolări, din activităţi de reamenajare şi reabilitare, abandonate pe domeniul public al Municipiului Timişoara  
Acord-cadru servicii de colectare, transport, depozitare/valorificare a deşeurilor vegetale şi a deşeurilor din construcţii provenite din demolări, din activităţi de reamenajare şi reabilitare, abandonate pe domeniul public al Municipiului Timişoara 07.10.19
Acord-cadru servicii de colectare, transport, depozitare/valorificare a deşeurilor vegetale şi a deşeurilor din construcţii provenite din demolări, din activităţi de reamenajare şi reabilitare, abandonate pe domeniul public al Municipiului Timişoara 21.11.19
Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) la imobilele (construcţii) destinate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi utilizate de către acestea, de pe raza municipiului Timişoara 21.06.23
Servicii de consultanță/expertiză privind elaborarea rapoartelor de evaluare/reevaluare a unor imobile din categoria activelor fixe corporale de natura mijloacelor fixe, situate pe teritoriul administrativ al Municipiului Timișoara și aflate în patrimoniul Municipiului Timișoara, a Statului Român și pentru imobilele la care Municipiul Timișoara prezintă un interes  
Acord-cadru de prestări servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX. 28.07.20
Acord-cadru de “Servicii de consultanta/expertiza privind elaborarea rapoartelor de evaluare/ reevaluare a unor imobile din categoria activelor fixe corporale de natura mijloacelor fixe situate pe teritoriul administrativ al Municipiului Timisoara si aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara, a Statului Român si pentru imobilele la care Municipiul Timisoara prezinta un interes” 24.05.18
Acord-cadru de “Servicii de consultanta/expertiza privind elaborarea rapoartelor de evaluare/ reevaluare a unor imobile din categoria activelor fixe corporale de natura mijloacelor fixe situate pe teritoriul administrativ al Municipiului Timisoara si aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara, a Statului Român si pentru imobilele la care Municipiul Timisoara prezinta un interes”  
Acord – cadru de prestari “Servicii poştale constând în preluarea, prelucrarea, transportul şi livrarea la destinatari a corespondenţei Primăriei Municipiului Timişoara” 09.04.19