Feedback
I.D.: 82018116

Acord-cadru prestare servicii de curăţenie pentru sediul Autorităţii de Audit din cadrul Curţii de Conturi a României

Data publicarii
14.05.23 Exista 169.090 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Termenul limita pentru depunere:
19.06.23
Pretul estimativ:
472.728,00 RON - 2.891.040,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.05.23 Publicat la 18.05.23 Publicat la 08.06.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului-cadru îl constituie achiziţionarea de servicii de curăţenie necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii Autorităţii de Audit, cod CPV 90910000-9 - Servicii de curăţenie. Suprafaţă minimă: 2.252,51 mp Suprafaţă maximă: 3.500 mp Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de prestări servicii valabil pe o perioadă de 48 luni de la data intrării în vigoare, cu op...
Obiectul acordului-cadru îl constituie achiziţionarea de servicii de curăţenie necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii Autorităţii de Audit, cod CPV 90910000-9 - Servicii de curăţenie. Suprafaţă minimă: 2.252,51 mp Suprafaţă maximă: 3.500 mp Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de prestări servicii valabil pe o perioadă de 48 luni de la data intrării în vigoare, cu operatorii economici clasati pe primele trei locuri in clasamanetul intermediar intocmit dupa aplicarea criteriului de atribuire. Prestatorul are obligaţia să asigure curăţenia şi întreţinerea pentru: pavimente, pereţi, pervazuri, geamuri, uşi, terase, obiecte sanitare, vesela utilizată în spaţiile de protocol, frigidere, cuptoare cu microunde, cafetiere/espressoare, întrerupătoare, clanţe, grupurile sanitare, corpuri de iluminat, calorifere, pubele de gunoi, scaune, jaluzele, perdele, obiecte de mobilier, etc., precum şi suprafeţele interioare şi exterioare din spaţiile care fac obiectul acordului-cadru. Pentru îndeplinirea acordului-cadru şi a contractelor subsecvente acestuia, prestatorul are obligaţia să îndeplinească toate operaţiunile auxiliare adecvate, chiar dacă acestea nu sunt menţionate expres în prezentul caiet de sarcini de către autoritatea contractantă, dar care sunt în mod logic necesare îndeplinirii activităţilor prevăzute în prezentul caiet de sarcini, cum ar fi (enumerarea este exemplificativă, nicidecum limitativă): descuiere/încuiere birouri, scoatere/punere saci menajeri în coşurile de gunoi, transport pubele gunoi de la locul de depozitare a acestora la poartă/punctul de predare către operatorul care colectează deşeurile, etc.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru prestare servicii de curățenie pentru sediul Autorității de Audit din cadrul Curții de Conturi a României  
Acord-cadru prestare servicii de curățenie pentru sediul Autorității de Audit din cadrul Curții de Conturi a României  
Acord-cadru prestare servicii de curățenie pentru sediul Autorității de Audit din cadrul Curții de Conturi a României  
Acord-cadru prestare servicii de curățenie pentru sediul Autorității de Audit din cadrul Curții de Conturi a României  
Acord-cadru prestare servicii de curățenie pentru sediul Autorității de Audit din cadrul Curții de Conturi a României  
Servicii de curăţenie a spaţiilor ce aparţin clădirii în care îşi desfăşoară activitatea Institutul Naţional de Statistică" Cod CPV 90919000-2  
“Servicii de administrare tehnică şi de întreţinere a incintelor şi a instalaţiilor ce aparţin clădirii în care îşi desfăşoară activitatea aparatul central al Institutului Naţional de Statistică şi a spaţiilor exterioare conexe"- cod CPV 50800000-3  
"Servicii de administrare tehnică şi de întreţinere a incintelor şi a instalaţiilor ce aparţin clădirii în care îşi desfăşoară activitatea aparatul central al Institutului Naţional de Statistică şi a spaţiilor exterioare conexe", pentru anul 2022 (8 luni, mai-decembrie) - cod CPV 50800000-3.  
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Servicii de curăţenie a spaţiilor ce aparţin clădirii în care îşi desfăşoară activitatea Institutul Naţional de Statistică" Cod CPV 90919000-2