U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziţia de prestări servicii curatenie si dezinfectie - pavilioane medicale.
Avand in vedere faptul ca serviciile de curatenie si dezinfectie profesionale, pe langa importanta indiscutabila a produselor chimice, materialelor auxiliare si consumabile, echipamentelor si utilajelor utilizate in proces, sunt, in cea mai mare parte, prestatii executate prin munca (actiune) fizica directa, factorul...
U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziţia de prestări servicii curatenie si dezinfectie - pavilioane medicale.
Avand in vedere faptul ca serviciile de curatenie si dezinfectie profesionale, pe langa importanta indiscutabila a produselor chimice, materialelor auxiliare si consumabile, echipamentelor si utilajelor utilizate in proces, sunt, in cea mai mare parte, prestatii executate prin munca (actiune) fizica directa, factorul uman avand in acest sens o influenta extrem de importanta in privinta calitatii prestatiei, pentru realizarea unui nivel calitativ corespunzator al serviciilor solicitate se impune folosirea de resurse umane cu o formare profesionala adecvata, obtinuta prin sisteme de recrutare, formare, calificare, training, testare si control, eficiente si continue.
Totodata, intregul personal operativ implicat in contract trebuie, in mod obligatoriu, sa fie atestat, conform Legii, pentru prestarea serviciilor ce urmeaza a fi atribuite.
De asemenea, nivelul calitativ al prestatiei este influentat de modul in care activitatile si resursele umane angrenate in proces sunt corespunzator monitorizate. Din acest motiv, ofertantii vor introduce, in Planul de Intretinere, Planul de Control al Calitatii care va fi adoptat pentru contract.
Toate activitatile legate de gestionarea personalului si de monitorizarea continua a calitatii serviciilor trebuie sa faca parte din procedurile interne utilizate in mod curent de prestatorii profesionisti.
Pentru motivele mai sus mentionate, cu scopul de a evalua capacitatile efective ale fiecarui ofertant de a presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri, in procesul de evaluare a ofertelor, Autoritatea Contractanta va analiza in mod atent documentele suport prezentate de fiecare ofertant, prin care acesta va dovedi ca detine sisteme de management eficiente si potrivite scopului.