Feedback
I.D.: 93064069

Acord-cadru pentru Servicii de verificare şi întreţinere ale echipamentelor medicale

Data publicarii
09.02.24 Exista 114.403 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
21.02.24
Pretul estimativ:
304.149,00 RON - 912.447,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.02.24 Publicat la 17.02.24
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Spitalul Judetean de Urgenţă Miercurea Ciuc doreste achizitionarea prestării serviciilor solicitate pentru asigurarea în permanenţă a stării de bună funcţionare a echipamentelor prin efectuarea lucrărilor de întreţinere tehnică la calitatea şi cu ritmicitatea necesare pentru a preveni pe cât posibil apariţia de defecţiuni accidentale şi în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2.219/2022 privind controlul prin verificar...
Spitalul Judetean de Urgenţă Miercurea Ciuc doreste achizitionarea prestării serviciilor solicitate pentru asigurarea în permanenţă a stării de bună funcţionare a echipamentelor prin efectuarea lucrărilor de întreţinere tehnică la calitatea şi cu ritmicitatea necesare pentru a preveni pe cât posibil apariţia de defecţiuni accidentale şi în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2.219/2022 privind controlul prin verificare periodică a dispozitivelor medicale aflate în utilizare, evaluarea performanţelor dispozitivelor medicale secondhand puse în funcţiune şi eliberarea avizului de utilizare pentru dispozitivele medicale din dotarea mijloacelor de intervenţie pentru asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească. LOT 1 Prestări servicii de întreţinere, reparare, verificare pentru instalaţiile de apă dedurizată LOT 2 Prestări servicii de verificare şi elaborare buletin de verificare pentru 35 buc ECOGRAFE LOT 3 Prestări servicii de verificare şi elaborare buletin de verificare pentru 45 buc DEFIBRILATOARE LOT 4 Prestări servicii de verificare şi elaborare buletin de verificare pentru 30 buc ELECTROCARDIOGRAF LOT 5 Prestări servicii de verificare şi elaborare buletin de verificare pentru 135 buc MONITOR FUNCŢII VITALE LOT 6 Prestări servicii de monitorizare online (de la distanţă): HOTĂ BACTERIOLOGICĂ LOT 7 Prestări servicii de întreţinere, reparare, verificare şi elaborare buletin de verificare pentru 9 buc de ECHIPAMENTE GETINGE LOT 8 Prestări servicii de mentenanţă, întreţinere, verificare şi reparaţii pentru APARATE DE HEMODIALIZĂ LOT 9 Prestări servicii de revizie generală cu schimb de consumabile pentru SISTEMUL DE PRODUCERE APĂ STERILĂ/LAVOAR CHIRURGICAL Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu