Acordul-cadru are ca obiect revizia şi reparaţia unui nr. de 14 autospeciale din parcul auto al I.S.U.J. Maramures structurat pe 3 loturi după cum urmează: , Lotul 1. – Servicii de revizii şi reparaţii a camioanelor marca RENAULT, Lotul 2. – Servicii de revizii şi reparaţii a camioanelor marca AB, Lotul 3. – Servicii de revizii şi reparaţii a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN în garanţie. Obiectul acordului cadru a fost di...
Acordul-cadru are ca obiect revizia şi reparaţia unui nr. de 14 autospeciale din parcul auto al I.S.U.J. Maramures structurat pe 3 loturi după cum urmează: , Lotul 1. – Servicii de revizii şi reparaţii a camioanelor marca RENAULT, Lotul 2. – Servicii de revizii şi reparaţii a camioanelor marca AB, Lotul 3. – Servicii de revizii şi reparaţii a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN în garanţie. Obiectul acordului cadru a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor subsecvente rezultate, astfel incat sa corespundă mai bine nevoilor autoritătii contractante, precum si capacitătii operatorilor economici. In acest sens se vor incheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte. În derularea acordului cadrtu se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparaţie / revizie autovehicule va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar.În situaţia în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anii bugetari pe parcursul căruia se desfăsoară acordul, sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-si asumă obligaţia de a executa serviciile de reparaţie şi revizie autovehicule la valoarea maximă prezentată în caietul de sarcini. Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităti estimate pe care autoritatea contractanta apreciază că le va achizitiona pe parcursul derulări acordului, autoritatea contractantă având obligatia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile si produsele aferente executării serviciilor de reparaţie / revizie autovehicule ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice asa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini.