Feedback
I.D.: 65791910

Acord cadru pentru servicii de reparatii autovehicule

Data publicarii
02.02.22 Exista 243.073 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9
Termenul limita pentru depunere:
10.03.22
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 1.011.764,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini anexe reparatii auto.semnat.pdf
  2. Formular Propunere Tehnica autoturisme.docx
  3. Formular Propunere Tehnica camioane.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru are ca obiect reparaţia unui nr. de 112 autovehicule, cvadricicle şi vehicule tractate, din parcul auto al I.S.U.J. Iaşi, structurat pe 19 loturi conform Anexei nr. 1 la caietul de sarcini astfel: Lotul 1. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca MERCEDES BENZ Lotul 2. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca IVECO Lotul 3. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca MAN Lotul 4. – Servicii ...
Acordul-cadru are ca obiect reparaţia unui nr. de 112 autovehicule, cvadricicle şi vehicule tractate, din parcul auto al I.S.U.J. Iaşi, structurat pe 19 loturi conform Anexei nr. 1 la caietul de sarcini astfel: Lotul 1. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca MERCEDES BENZ Lotul 2. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca IVECO Lotul 3. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca MAN Lotul 4. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca RENAULT Lotul 5. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca SCANIA Lotul 6. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca VOLVO Lotul 7. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca MERCEDES BENZ Lotul 8. – Servicii de reparaţie a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN Lotul 9. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca DACIA Lotul 10. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca CITROEN Lotul 11. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca IVECO Lotul 12. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca OPEL Lotul 13. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca RENAULT Lotul 14. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca FORD Lotul 15. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca FIAT Lotul 16. – Servicii de revizii şi reparaţii a motocicletelor marca BMW Lotul 17. – Servicii de revizii şi reparaţii a autovehiculelor (CVADRICICLE) cu capacitate mărită de trecere UTV ARGO 8x8 750 Lotul 18. – Servicii de reparaţii a remorcilor Lotul 19. – Servicii de reparaţii a SEMI remorcilor Obiectul acordului cadru a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici. In acest sens se vor incheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte. În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparaţie autovehicule va fi achiziţionat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai parţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar. În situaţia în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-si asuma obligatia de a executa serviciile de reparaţii autovehicule la valoarea minimă sau maxima prezentate în caietul de sarcini. Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităti estimate, care autoritatea contractanta apreciază a le va achizitiona ulterior, cantitati care apar la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acord cadru, autoritatea contractanta avand obligatia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile si produsele aferente executării serviciilor de reparaţii autovehicule ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice asa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 18 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Note : Autovehiculele aflate în perioada de garanţie vor fi deservite în reţeaua de service autorizată a producătorului auto, pentru lucrările incluse în contractele de garanţie valabile. Autoritatea contractantă se va ocupa de prezenţa şi efectuarea lucrărilor în perioada de garanţie a autovehiculelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu