Acordul-cadru are ca obiect servicii de reparare si de întretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe pentru autospecialele din parcul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta “Dobrogea” al judetului Constanta in anul 2018, pentru autospeciale CITROEN, care nu s-a atribuit în cadrul procedurii Licitatie deschisa finalizata de autoritatea contractanta în luna Octombrie 2017.
Autoritatea contractanta este intere...
Acordul-cadru are ca obiect servicii de reparare si de întretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe pentru autospecialele din parcul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta “Dobrogea” al judetului Constanta in anul 2018, pentru autospeciale CITROEN, care nu s-a atribuit în cadrul procedurii Licitatie deschisa finalizata de autoritatea contractanta în luna Octombrie 2017.
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze pe de o parte piesele de schimb si a materialele necesare in procesul de intretinere a autovehiculelor, iar pe de alta parte servicii de intretinere si repararea autovehiculelor din dotarea Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta “Dobrogea” al judetului Constanta, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt castigatorii acordurilor cadru, ce fac obiectul prezentei proceduri.
În derularea contractului se va avea in vedere faptul ca orice serviciu de mentenanta preventiva si corectiva va fi achizitionat doar in baza unui contractant subsecvent, semnat de catre reprezentantii legali ai partilor, numai in limita fondurilor alocate pentru anul bugetar.
Ofertantul poate depune oferta de pret pentru care se va înscrie, detaliat, pe fiecare tip de autospeciala solicitat de catre autoritatea contractanta conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin atelier specializat sau ca au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizati sa execute servicii ce fac obiectul acordului cadru.
In situatia in care dupa atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-si asuma obligatia de a executa reparatiile curente si reviziile tehnice la valoarea maxima prezentata in fisa de date a achizitiei.
Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achizitie publica, contine cantitati estimate produse si servicii pe care autoritatea contractanta apreciaza a le va achizitiona ulterior, cantitati care apar la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acordcadru, autoritatea contractanta avand obligatia, ulterior, la momentul incheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent.
Serviciile si produsele aferente executarii serviciilor de mentenanta corectiva si preventiva ce se vor achizitiona trebuie sa indeplineasca in totalitate cerintele minime ale specificatiilor tehnice asa cum sunt prevazute in Caietul de sarcini.
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.