Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze prestarea de servicii de revizie și reparație a autovehiculelor
şi a echipamentelor conexe, a pieselor, a accesoriilor, pentru un număr de 111 vehicule, în atelierele specializate ale operatorilor
economici care sunt câştigători ai acordului-cadru, ce face obiectul prezentei proceduri.Achiziția pentru servicii de reparare
și întreținere a autovehicu...
Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze prestarea de servicii de revizie și reparație a autovehiculelor
şi a echipamentelor conexe, a pieselor, a accesoriilor, pentru un număr de 111 vehicule, în atelierele specializate ale operatorilor
economici care sunt câştigători ai acordului-cadru, ce face obiectul prezentei proceduri.Achiziția pentru servicii de reparare
și întreținere a autovehiculelor din parcul I.S.U. „Basarab I” al județului Dâmbovița este necesară pentru un număr de 111
vehicule, structurat in 4 (patru) loturi: Lotul 1 - Servicii de revizii și reparaţii a autoturismelor (24 vehicule); Lotul
2 - Servicii de revizii și reparaţii a autospecialelor tip ambulanțe și transport persoane (18 vehicule); Lotul 3 - Servicii
de revizii și reparaţii a autospecialelor de stingere, descarcerare și lucru la înălțime și autospeciale transport container,
Utv (43 vehicule); Lotul 4 - Servicii de reparații a semiremorcilor și remorcilor (26 vehicule). Obiectul acordului-cadru
a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel încât să corespundă mai bine
nevoilor autorității contractante, precum și capacității operatorilor economici. În acest sens se vor încheia acorduri-cadru,
pentru fiecare lot în parte. În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparație / revizie
autovehicule va fi achiziționat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai parților,
numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar. În situația în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate
pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-și asumă obligația de a executa serviciile de
reparație și revizie autovehicule la valoarea minimă sau maximă prezentate în caietul de sarcini. Acordul-cadru, ca modalitate
specială de atribuire a unui contract de achiziție publică, conține cantități estimate, pe care autoritatea contractantă apreciază
ca le va achizitiona ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea
contractantă având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile fixe ce
vor fi achiziționate în cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile și produsele aferente executării serviciilor
de reparație / revizie autovehicule ce se vor achiziționa trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor
tehnice, așa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP în termen de maxim 60 de zile calendaristice
de la data înregistrării acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizată. Numărul de
zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturii este de 21 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare
în a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Nota : Autovehiculele aflate în perioada de garanţie vor fi deservite
în reţeaua de service autorizată a producătorului auto, pentru lucrările incluse în contractele de garanţie valabile. Autoritatea
contractanta se va ocupa de prezenţa şi efectuarea lucrărilor în perioada de garanţie a autovehiculelor. Pentru lucrările/serviciile
ce nu fac obiectul contractelor de garanţie ofertantul va efectua reparaţiile în atelierele proprii. În urma atribuirii ofertei
câştigătoare vor fi puse la dispoziţie contractele de garanţie.