Feedback
I.D.: 102901943

ACORD-CADRU PENTRU SERVICII DE REPARARE ŞI ÎNTREŢINERE A AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL I.S.U. "BISTRIŢA" AL JUDEŢULUI BISTRIŢA NĂSĂUD

Data publicarii
19.09.24 Exista 59.447 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9 34300000-0 50116500-6 50116100-2 50114200-9 50114100-8 50112200-5 50112110-7
Termenul limita pentru depunere:
25.10.24
Pretul estimativ:
25.000,00 RON - 1.600.000,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini-signed.pdf
  2. DRAFT ACORD CADRU.docx
  3. DRAFT CONTRACT SUBSECVENT.docx
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă " Bistriţa" al jud. Bistriţa-Năsăud, în calitate de autoritate contractantă, este interesată să achiziţioneze prestarea de servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe, a pieselor, a accesoriilor, pentru un număr de 85 vehicule, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt câştigătorii ai acordului-cadru, ce face obiectul prezentei ...
Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă " Bistriţa" al jud. Bistriţa-Năsăud, în calitate de autoritate contractantă, este interesată să achiziţioneze prestarea de servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe, a pieselor, a accesoriilor, pentru un număr de 85 vehicule, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt câştigătorii ai acordului-cadru, ce face obiectul prezentei proceduri. Achiziţia de pentru servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor din parcul I.S.U. "Bistriţa" al jud. Bistriţa-Năsăud este necesară pentru un număr de 85 vehicule, structurat in 3 (trei) loturi. Ofertantul va depune ofertă de preţ detaliat, pe fiecare lot (tip de autovehicul rutier) solicitat de către autoritatea contractantă, conform specificaţiilor din caietul de sarcini, oferta putând fi depusă atât pentru unul, cât şi pentru mai multe loturi. Procedura de achiziţie se va finaliza prin încheierea cu operatorii economici a căror ofertă va fi declarată câştigătoare pentru fiecare lot în parte, a unui Acord-cadru, valabil pentru o perioadă de 24 luni în baza căruia vor fi atribuite de către autoritatea contractantă contracte subsecvente. Autoritatea contractantă, pe toată durata Acordului-cadru, poate modifica numărul de autovehicule în funcţie de modificarea structurii parcului auto. Prin urmare, de-a lungul derulării Acordului-cadru, se poate solicita efectuarea de intervenţii şi la alte autovehicule care nu se găsesc în lista transmisă initial, în condiţiile preţului ofertat, fără a modifica valoarea Acordului -cadru. Autoritatea contractantă va încheia un Act adiţional cu notificarea prestatorului în termen de 10 zile de la intrarea / ieşirea autovehiculelor în / din dotare. În derularea Acordului-cadru se va avea în vedere faptul că orice serviciu va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor şi numai în limita resurselor financiare pe care autoritatea contractantă le are la dispoziţie pentru anul bugetar. Autoritatea contractantă va încheia de câte ori este nevoie, în funcţie de necesităţi, contracte subsecvente, ulterior încheierii Acordului-cadru, conform modelelor de Acord cadru şi Contract subsecvent de prestări servicii. Cantităţile minime şi maxime de servicii pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în Acordul-cadru, reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata Acordului-cadru şi nu sunt cantităţi exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile efective ale autorităţii contractante. La momentul încheierii Contractelor subsecvente, autoritatea contractantă va stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului Contract subsecvent. Plata se va face cu OP în termen de 60 zile de la data înregistrării acesteia. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 21 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţilor suplimentare în a 10 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Nota: Autovehiculele aflate în garanţie, lucrările/serviciile care fac obiectul contractelor de garanţie, vor fi executate de către operatori economici agreaţi de producător, menţionaţi în certificatele de garanţie, celelalte lucrări/servicii fiind executate de ofertanţii declaraţi câştigători ai loturilor din care fac parte. Autoritatea contractantă se va ocupa de prezenţa şi efectuarea lucrărilor în perioada de garanţie a autovehiculelor, Pentru lucrările /serviciile ce nu fac obiectul contractelor de garanţie ofertantul va efectua reparatiile în atelierele proprii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu