Serviciile prestate ce se vor achiziţiona pentru Lotul 11 – BMW trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice aşa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini.
In data de 10.06.2020 a fost publicat anuntul de participare cu nr. CN1021716 prin care autoritatea contractanta a intentionat incheirea ACORD-CADRU pentru servicii de reparare şi de întreţinere pentru autospecialele din parcul Inspe...
Serviciile prestate ce se vor achiziţiona pentru Lotul 11 – BMW trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice aşa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini.
In data de 10.06.2020 a fost publicat anuntul de participare cu nr. CN1021716 prin care autoritatea contractanta a intentionat incheirea ACORD-CADRU pentru servicii de reparare şi de întreţinere pentru autospecialele din parcul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Dobrogea" al judeţului Constanţa pentru 11 loturi, inclusiv Lotul 11 BMW.
În data de 30.07.2020 cu ocazia vizualizării documentelor încărcate de ofertanţi in SEAP, a fost încheiat Procesul-Verbal al şedinţei de vizualizare a ofertelor cu nr. 1.900.805 / 30.07.2020, prin care s-a constatat ca pentru Lotul 11 BMW nu au fost depuse oferte. Astfel Lotul 11 BMW a fost anulat.
Autoritatea contractantă a luat hotărârea ca procedura de licitaţie deschisă pentru atibuirea Lotului 11 BMW să fie reluată după semnarea acordurilor cadru pentru primele 10 loturi din procedura initială.
Durata acordului cadru pentru Lotul 11 BMW este de 20 luni începând de la data înregistrării şi semnării acordului-cadru.
Astfel acordul-cadru pentru Lotul 11 BMW se va finalize în aceeasi perioadă cu acordurile-cadru pentru primele 10 loturi de autospeciale din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Dobrogea" al judeţului Constanţa.
Acordul-cadru initial are ca obiect servicii de reparare si întretinere a autospecialelor din parcul ISU “Dobrogea" al judetului Constanta in perioada 2020-2022, obiect care a fost divizat în 11 loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici.
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze pe de o parte piese de schimb si materiale necesare in procesul de intretinere a autovehiculelor, iar pe de alta parte servicii de intretinere si repararea autospecialelor din dotarea ISU “Dobrogea" al judetului Constanta, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt castigatorii acordurilor cadru, ce fac obiectul Sistemul Electronic de Achizitii Publice prezentei proceduri.
În derularea contractului se va avea in vedere faptul ca orice serviciu de mentenanta preventiva si corectiva va fi achizitionat doar in baza unui contract subsecvent, semnat de catre reprezentantii legali ai partilor, numai in limita fondurilor alocate pentru anul bugetar respectiv.
Ofertantul poate depune oferta de pret pentru loturile la care se va înscrie, detaliat, pe fiecare marca/tip de autovehicul rutier solicitat de catre autoritatea contractanta conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Totodata se poate depune oferta de pret pentru unul sau mai multe din loturile stabilite, detaliat pe fiecare tip de autovehicul rutier din lotul respectiv. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin atelier specializat sau ca au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizati sa execute servicii ce fac obiectul contractului. In situatia in care dupa atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-si asuma obligatia de a executa reparatiile curente si reviziile tehnice la valoarea maxima prezentata in fisa de date a achizitiei.
Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achizitie publica, contine cantitati estimate de produse si servicii pe care autoritatea contractanta apreciaza a le va achizitiona ulterior, cantitati care apar la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractanta avand obligatia, ulterior, la momentul incheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent.
Serviciile de mentenanta corectiva si preventiva ce se vor achizitiona trebuie sa indeplineasca in totalitate cerintele minime ale specificatiilor tehnice asa cum sunt prevazute in Caietul de sarcini.
Cantitatile minime şi maxime ale acordului cadru, respectiv ale contractelor subsecvente sunt mentionate in caietul de sarcini la pagina 3.