Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze prestarea de servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe, a pieselor, a accesoriilor, pentru un număr de 111 vehicule, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt câştigători ai acordului-cadru, ce face obiectul prezentei proceduri.
Achiziţia pentru servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor din parcul...
Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze prestarea de servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe, a pieselor, a accesoriilor, pentru un număr de 111 vehicule, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt câştigători ai acordului-cadru, ce face obiectul prezentei proceduri.
Achiziţia pentru servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor din parcul I.S.U. "Basarab I" al judeţului Dâmboviţa este necesară pentru un număr de 111 vehicule, structurat in 4 (patru) loturi: Lotul 1 - Servicii de revizii şi reparaţii a autoturismelor (24 vehicule); Lotul 2 - Servicii de revizii şi reparaţii a autospecialelor tip ambulanţe şi transport persoane (18 vehicule); Lotul 3 - Servicii de revizii şi reparaţii a autospecialelor de stingere, descarcerare şi lucru la înălţime şi autospeciale transport container, Utv (43 vehicule); Lotul 4 - Servicii de reparaţii a semiremorcilor şi remorcilor (26 vehicule). Obiectul acordului-cadru a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. În acest sens se vor încheia acorduri-cadru, pentru fiecare lot în parte. În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparaţie / revizie autovehicule va fi achiziţionat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai parţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar. În situaţia în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-şi asumă obligaţia de a executa serviciile de reparaţie şi revizie autovehicule la valoarea minimă sau maximă prezentate în caietul de sarcini. Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităţi estimate, pe care autoritatea contractantă apreciază ca le va achizitiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile şi produsele aferente executării serviciilor de reparaţie / revizie autovehicule ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice, aşa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizată. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturii este de 21 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Nota : Autovehiculele aflate în perioada de garanţie vor fi deservite în reţeaua de service autorizată a producătorului auto, pentru lucrările incluse în contractele de garanţie valabile. Autoritatea contractanta se va ocupa de prezenţa şi efectuarea lucrărilor în perioada de garanţie a autovehiculelor. Pentru lucrările/serviciile ce nu fac obiectul contractelor de garanţie ofertantul va efectua reparaţiile în atelierele proprii. În urma atribuirii ofertei câştigătoare vor fi puse la dispoziţie contractele de garanţie.