Feedback
I.D.: 80348591

ACORD-CADRU PENTRU SERVICII DE REPARAŢII AUTOVEHICULE

Data publicarii
30.03.23 Exista 229.187 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9
Termenul limita pentru depunere:
16.05.23
Pretul estimativ:
39.500,00 RON - 2.022.218,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 31.03.23 Publicat la 10.04.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru are ca obiect reparaţia unui nr. de 134 autovehicule, cvadricicle, snowmobile, motoutilaje pentru lucrări şi vehicule tractate din parcul auto al I.S.U.J. Iaşi, structurat pe 21 loturi conform Anexei nr. 1 la caietul de sarcini astfel: Lotul 1. – Servicii de reparaţie a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN Lotul 2. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca DACIA Lotul 3. – Servicii de reparaţie a autovehicul...
Acordul-cadru are ca obiect reparaţia unui nr. de 134 autovehicule, cvadricicle, snowmobile, motoutilaje pentru lucrări şi vehicule tractate din parcul auto al I.S.U.J. Iaşi, structurat pe 21 loturi conform Anexei nr. 1 la caietul de sarcini astfel: Lotul 1. – Servicii de reparaţie a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN Lotul 2. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca DACIA Lotul 3. – Servicii de reparaţie a autovehiculelor marca MERCEDES BENZ Lotul 4. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca CITROEN Lotul 5. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca IVECO Lotul 6. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca FIAT Lotul 7. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca FORD Lotul 8. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca OPEL Lotul 9. – Servicii de reparaţii a autovehiculelor marca RENAULT Lotul 10. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca MAN Lotul 11. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca RENAULT Lotul 12. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca IVECO Lotul 13. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca VOLVO Lotul 14. – Servicii de reparaţii a autocamioanelor marca MERCEDES BENZ Lotul 15. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca SCANIA Lotul 16. – Servicii de reparaţie a autocamioanelor marca DAC Lotul 17. – Servicii de reparaţie a autobuzelor marca MAN Lotul 18. – Servicii de reparaţii a SEMI remorcilor SI REMORCILOR Lotul 19. – Servicii de reparaţii şi revizii a buldoexcavatoarelor si motostivuitoarelor Lotul 20. – Servicii de revizii şi reparaţii a motocicletelor marca BMW Lotul 21. – Servicii de revizii şi reparaţii a autovehiculelor (CVADRICICLE) cu capacitate mărită de trecere UTV ARGO 8x8 750, SNOWMOBIL YAMAHA Obiectul acordului cadru a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel incât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. În acest sens se vor încheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte. În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparaţie autovehicule va fi achiziţionat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai parţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar. În situaţia în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-şi asuma obligaţia de a executa serviciile de reparaţii autovehicule la valoarea minimă sau maximă prezentate în caietul de sarcini. Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităti estimate, pe care autoritatea contractanta apreciază că le va achizitiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitaţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile şi produsele aferente executării serviciilor de reparaţii autovehicule, ce se vor achiziţiona, trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice, aşa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 18 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificări sau informaţiilor suplimentare în 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu