Feedback
I.D.: 30902808

Acord cadru pentru - Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375

Data publicarii
25.09.18 Exista 82.210 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
25.10.18
 
 
Documente participare:
  1. 2-CN1004454.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
• Asigurarea nivelelor de suport tehnic; • Preluarea problemelor semnalate în cererile de suport; • Respectarea timpilor de răspuns şi de remediere; • Analizare, planificare, administrare, rezolvare, monitorizare a progresului, prioritizarea cere¬ri¬lor de suport; • Managementul procesului de suport conform procedurii de suport agreate cu beneficiarul şi a instruc¬ţi¬u¬nilor de lucru asociate, generale sau speci...
• Asigurarea nivelelor de suport tehnic; • Preluarea problemelor semnalate în cererile de suport; • Respectarea timpilor de răspuns şi de remediere; • Analizare, planificare, administrare, rezolvare, monitorizare a progresului, prioritizarea cere¬ri¬lor de suport; • Managementul procesului de suport conform procedurii de suport agreate cu beneficiarul şi a instruc¬ţi¬u¬nilor de lucru asociate, generale sau specifice fiecărui sistem informatic. În acest flux sunt incluse ac¬ti¬vi¬tăţile de: monitorizare şi întreprindere de acţiuni necesare pentru rezolvarea prob¬¬lemelor, monitorizare şi întreprindere de acţiuni pentru actualizarea continuă a stării prob¬lemei, transmiterea rezultatelor clientului, informarea beneficiarului despre starea problemei, ve¬¬rificarea rezol¬vării problemei şi con¬fir¬marea de către beneficiar a rezolvării ei, închiderea problemei; • Identificarea şi propunerea de soluţii pentru probleme; • Cunoaşterea foarte bună a domeniului de activitate al beneficiarului şi înţelegerea necesităţilor lui; Identificarea celei mai bune rezolvări pentru problemele sesizate de către beneficiar precum şi propunerea de alte soluţii decât cele solicitate de către beneficiar; • Verificări periodice ale echipamentelor hardware şi a componentelor software ale sistemului; • Suport telefonic între orele 8.00 - 17.00 în zilele lucrătoare; • Preluarea proactivă şi asumarea responsabilităţii pentru problemele semnalate în cererile de suport; • Rezolvarea problemelor beneficiarului în operarea sistemului informatic; • Cunoaşterea şi aplicarea procesului de rezolvare a cererilor de suport beneficiar; • Analizarea, planificarea, administrarea şi monitorizarea progresului, precum şi prioritizarea ce¬re¬¬rilor de suport; • Identificarea şi propunerea de soluţii pentru problemele identificate în cadrul sistemului infor¬matic; • Identificarea posibilităţilor de dezvoltare a sistemului beneficiarului şi transmiterea în vederea a¬nalizei către persoana / persoanele de contact din partea beneficiarului. Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de: 1.290.000 lei fără TVA, Valoarea minimă estimată a acordului cadru este de: 80.000 lei fără TVA Valoare contract subsecvent – maxim 516.000 lei fără TVA,Valoare contract subsecvent – minim 2.666,67 lei fără TVA Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari pin a 10-a zi inainte de data fixata prin anuntul de participare .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu