• Asigurarea nivelelor de suport tehnic;
• Preluarea problemelor semnalate în cererile de suport;
• Respectarea timpilor de răspuns şi de remediere;
• Analizare, planificare, administrare, rezolvare, monitorizare a progresului, prioritizarea cere¬ri¬lor de suport;
• Managementul procesului de suport conform procedurii de suport agreate cu beneficiarul şi a instruc¬ţi¬u¬nilor de lucru asociate, generale sau speci...
• Asigurarea nivelelor de suport tehnic;
• Preluarea problemelor semnalate în cererile de suport;
• Respectarea timpilor de răspuns şi de remediere;
• Analizare, planificare, administrare, rezolvare, monitorizare a progresului, prioritizarea cere¬ri¬lor de suport;
• Managementul procesului de suport conform procedurii de suport agreate cu beneficiarul şi a instruc¬ţi¬u¬nilor de lucru asociate, generale sau specifice fiecărui sistem informatic. În acest flux sunt incluse ac¬ti¬vi¬tăţile de: monitorizare şi întreprindere de acţiuni necesare pentru rezolvarea prob¬¬lemelor, monitorizare şi întreprindere de acţiuni pentru actualizarea continuă a stării prob¬lemei, transmiterea rezultatelor clientului, informarea beneficiarului despre starea problemei, ve¬¬rificarea rezol¬vării problemei şi con¬fir¬marea de către beneficiar a rezolvării ei, închiderea problemei;
• Identificarea şi propunerea de soluţii pentru probleme;
• Cunoaşterea foarte bună a domeniului de activitate al beneficiarului şi înţelegerea necesităţilor lui; Identificarea celei mai bune rezolvări pentru problemele sesizate de către beneficiar precum şi propunerea de alte soluţii decât cele solicitate de către beneficiar;
• Verificări periodice ale echipamentelor hardware şi a componentelor software ale sistemului;
• Suport telefonic între orele 8.00 - 17.00 în zilele lucrătoare;
• Preluarea proactivă şi asumarea responsabilităţii pentru problemele semnalate în cererile de suport;
• Rezolvarea problemelor beneficiarului în operarea sistemului informatic;
• Cunoaşterea şi aplicarea procesului de rezolvare a cererilor de suport beneficiar;
• Analizarea, planificarea, administrarea şi monitorizarea progresului, precum şi prioritizarea ce¬re¬¬rilor de suport;
• Identificarea şi propunerea de soluţii pentru problemele identificate în cadrul sistemului infor¬matic;
• Identificarea posibilităţilor de dezvoltare a sistemului beneficiarului şi transmiterea în vederea a¬nalizei către persoana / persoanele de contact din partea beneficiarului.
Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de: 1.290.000 lei fără TVA, Valoarea minimă estimată a acordului cadru este de: 80.000 lei fără TVA
Valoare contract subsecvent – maxim 516.000 lei fără TVA,Valoare contract subsecvent – minim 2.666,67 lei fără TVA
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari pin a 10-a zi inainte de data fixata prin anuntul de participare .