Feedback
I.D.: 87879535

Acord cadru pentru servicii de “Închiriere de utilaje şi de echipamente de construcţii şi de lucrări publice, cu operator ", 2 loturi

Data publicarii
10.10.23 Exista 60.075 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60182000-7
Pretul estimativ:
85.000,00 RON - 170.000,00 RON
32.250,00 RON - 64.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Entitatea contractantă intenţionează semnarea unor acorduri cadru de prestări servicii, pe 2 loturi, în condiţiile definite în caietul de sarcini 358/28.06.2023. Acordurile cadru(acordul cadru, în cazul desemnării aceluiaşi câştigător în urma procesului de evaluare), se semnează pentru o perioadă de 12 luni de zile de la semnarea acestora de către ambele părţi pe bază de contracte subsecvente ori de câte ori este necesar....
Entitatea contractantă intenţionează semnarea unor acorduri cadru de prestări servicii, pe 2 loturi, în condiţiile definite în caietul de sarcini 358/28.06.2023. Acordurile cadru(acordul cadru, în cazul desemnării aceluiaşi câştigător în urma procesului de evaluare), se semnează pentru o perioadă de 12 luni de zile de la semnarea acestora de către ambele părţi pe bază de contracte subsecvente ori de câte ori este necesar.Buldoexcavator cu operator, echipat cu instalaţie cu cupă pentru săpat şi sau încărcat- valoare cuprinsă între: 85.000,00 lei fără TVA ÷ 170.000,00 lei fără TVA, cu caracteristicile menţionate în caietul de sarcini. Cantitate maximă:1000 ore/an Cantitate minimă: 500 ore/an Valoarea celui mai mare contract subsecvent:85.000,00 lei fără TVAValoarea celui mai mic contract subsecvent: 7.083,00 lei fără TVAEntitatea contractantă poate solicita un număr cuprins între 1 şi 3 utilaje identice simultan,cu caracteristicile menţionate în caietul de sarcini. .Entitatea contractantă intenţionează semnarea unor acorduri cadru de prestări servicii, pe 2 loturi, în condiţiile definite în caietul de sarcini 358/28.06.2023. Acordurile cadru(acordul cadru, în cazul desemnării aceluiaşi câştigător în urma procesului de evaluare), se semnează pentru o perioadă de 12 luni de zile de la semnarea acestora de către ambele părţi pe bază de contracte subsecvente ori de câte ori este necesar. LOT 2 “Servicii de închiriere de utilaje şi de echipamente de construcţii şi de lucrări publice, cu operator", Buldoexcavator cu operator, echipat cu instalaţie de spart (picon) beton sau asfalt - valoare cuprinsă între: 32.250,00 lei fără TVA ÷ 64.500,00 lei fără TVA, cu caracteristicile menţionate în Caietul de sarcini. Cantitate maximă: 300 ore/an Cantitate minimă: 150 ore/an Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 32.250,00 lei fără TVA Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 2.687,50 lei fără TVAEntitatea contractantă poate solicita un număr cuprins între 1 şi 3 utilaje identice simultan.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru pentru servicii de “Închiriere de utilaje şi de echipamente de construcţii şi de lucrări publice, cu operator ", 2 loturi  
Acord cadru pentru servicii de “Închiriere de utilaje şi de echipamente de construcţii şi de lucrări publice, cu operator ", 2 loturi 16.08.23
Acord-cadru privind servicii de pulverizare aeriană pentru combaterea ţânţarilor şi insectelor de disconfort de pe teritoriul Municipiului Bacău, inclusiv furnizare insecticid  
Acord-cadru privind furnizarea de articole de birotica, papetarie si imprimate tipizate 26.04.21
Acord-cadru privind Servicii de comunicaţii pentru interconectarea calculatoarelor din toate sediile externe si din toate centrele bugetare la Data Center-ul Primăriei Municipiului Bacău  
ACORD- CADRU DE FURNIZARE : ,,Materiale necesare pentru desfasurarea activitatii de deszapezire pentru iarna 2021-2022- pe o perioada de 8 luni'' - 4 Loturi  
RELUARE_SERVICII DE INCHIRIERE UTILAJE PENTRU DESZĂPEZIRE, INCLUSIV DESERVENŢI PENTRU IARNA 2024-2025, ACORD CADRU 11.11.24
Servicii de dezinfecţie prin nebulizare umeda, pentru birouri şi spaţii de lucru cu publicul din Primăria Municipiului Bacău  
Servicii de întreţinere, asistenţă tehnică şi reparaţii în garanţie pentru utilajele din parcul auto al S.G.A. Bacău, cu asigurarea pieselor de schimb şi a consumabilelor de către prestator 24.09.18
SERVICII DE PULVERIZARE AERIANĂ PENTRU COMBATEREA ŢÂNŢARILOR ŞI INSECTELOR DE DISCONFORT DE PE TERITORIUL MUNICIPIULUI BACĂU, pentru perioada de 24 luni. 25.04.23