Feedback
I.D.: 85390818

Acord cadru pentru servicii de “Închiriere de utilaje şi de echipamente de construcţii şi de lucrări publice, cu operator ", 2 loturi

Data publicarii
03.08.23 Exista 44.062 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60182000-7
Termenul limita pentru depunere:
16.08.23
Pretul estimativ:
117.250,00 RON - 234.500,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1186596.pdf
  2. caiet de sarcini.pdf
  3. formulare lot 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Entitatea contractantă intenţionează semnarea unor acorduri cadru pentru o perioadă de 12 luni de la semnare, cu desfăşurare pe bază de contracte subsecvente lunar sau ori de câte ori este necesar, în limita valorilor maxime estimate, în funcţie de necesităţile achizitorului, condiţionate de existenţa fondurilor bugetare disponibile, având ca obiect prestări de servicii “Închiriere de utilaje şi de echipamente de construcţ...
Entitatea contractantă intenţionează semnarea unor acorduri cadru pentru o perioadă de 12 luni de la semnare, cu desfăşurare pe bază de contracte subsecvente lunar sau ori de câte ori este necesar, în limita valorilor maxime estimate, în funcţie de necesităţile achizitorului, condiţionate de existenţa fondurilor bugetare disponibile, având ca obiect prestări de servicii “Închiriere de utilaje şi de echipamente de construcţii şi de lucrări publice, cu operator", pe 2 loturi pentru: 1. Lot 1- Buldoexcavator cu operator, echipat cu instalaţie cu cupă pentru săpat şi sau încărcat , 2. Lot 2 - Buldoexcavator cu operator, echipat cu instalţie de spart(picon) beton sau asfalt. În cazul în care în urma desfăşurării procedurii simplificate cele două loturi vor fi câştigate de acelaşi operator economic, se va semna un singur acord cadru pentru cele două loturi, detaliate în două anexe . Utilajele sunt necesare pentru activităţile de reparare a reţelelor de termoficare (primare şi secundare) aflate în concesiunea Thermoenergy Group SA Bacău, iar caracteristicile lor sunt definite în caietul de sarcini 358/28.06.2023 parte integrantă din documentaţia de atribuire care stă la baza desfăşurării procedurii. Durata contractelor subsecvente, încheiate în conformitate cu prezentele acorduri-cadru, poate depăşi perioada de valabilitate a acordurilor-cadru, în conformitate cu Legea nr. 99/2016. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, este de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 172 alin (1) din Legea nr. 99/2016 privind achiziiţile sectoriale . Entitatea contractantă va răspunde, o singură dată, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 173 alin(2) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţile sectoriale. Sursa de finanţare: Fondurile alocate pentru această achiziţie sunt din surse proprii Thermoenergy Group S.A.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu