Feedback
I.D.: 45827927

Acord cadru pentru servicii de evaluare a cererilor de finantare depuse in cadrul Programului Operational Regional 2014 - 2020 in Regiunea Sud-Vest Oltenia pentru proiectele aferente perioadei 2020-2021

Data publicarii
24.04.20 Exista 53.292 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4
Pretul estimativ:
841.200,00 RON - 841.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cant min si max de proiecte pe activ : Activitatea 1: cant min : 30,cant max:60; Activitatea 2: cant min : 50,cant max:200; Activitatea 3 : cant min : 50,cant max:150; Activitatea 4: cant min : 100,cant max:200 Valoare estimata acord cadru: intre 315.600,00 lei - 841.200,00 lei fara TVA Valoarea celui mai mare contract subsecvent: intre 36.180,00 lei si 102.840,00 lei fara TVA Valoarea celui mai mic contract subsecvent: ...
Cant min si max de proiecte pe activ : Activitatea 1: cant min : 30,cant max:60; Activitatea 2: cant min : 50,cant max:200; Activitatea 3 : cant min : 50,cant max:150; Activitatea 4: cant min : 100,cant max:200 Valoare estimata acord cadru: intre 315.600,00 lei - 841.200,00 lei fara TVA Valoarea celui mai mare contract subsecvent: intre 36.180,00 lei si 102.840,00 lei fara TVA Valoarea celui mai mic contract subsecvent: intre 31.560,00 lei-84.120,00 lei fara TVA Valoarile estimate minime si maxime ale primului contract subsecvent: intre 36.180,00 lei si 102.840,00 lei fara TVA Frecventa contractelor subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite: cate 4 contracte pe an, cu o frecventa trimestriala Contractele subsecvente vor fi încheiate în functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Cantitatile minime si maxime mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durata a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari fata de cele estimate, în functie de necesitatile autoritatii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE MEDICAMENTE SPITAL  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"  
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
ACHIZITIE MEDICAMENTE SPITAL  
Achizitia de alimente pentru Cantinele şi Casa Universitarilor din cadrul Universităţii din Craiova.  
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre