Obiectul contractului il reprezinta: Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii
ale municipiului Oradea derulate prin Directia Tehnică respectiv, străzi, poduri, pasaje, pasarele, lucrări pentru siguranța
circulației, rețele de utilități inclusiv devieri, relocări, protejări de rețele, spații verzi, trotuare, alei pietonale,
piste de biciclete, alte tipuri de lu...
Obiectul contractului il reprezinta: Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii
ale municipiului Oradea derulate prin Directia Tehnică respectiv, străzi, poduri, pasaje, pasarele, lucrări pentru siguranța
circulației, rețele de utilități inclusiv devieri, relocări, protejări de rețele, spații verzi, trotuare, alei pietonale,
piste de biciclete, alte tipuri de lucrări, etc. Acord cadru pe o perioada de 3 aniTipurile de servicii sant cele descrise
in caietul de sarcini nr.324995 dun 08.07.2021; Natura serviciilor de asistență tehnică care trebuie prestate sant: - Asistenţă
tehnică, respectiv activitatea de dirigenţie de şantier pentru verificarea execuţiei lucrărilor de străzi, poduri, lucrări
pentru siguranța circulației, alei, trotuare , piste de biciclete şi a lucrărilor tehnico-edilitare, acolo unde este cazul(
iluminat public, apă, canalizare menajeră, canalizare pluvială, mutări, protejări de rețele, etc.) cu respectarea actelor
normative în vigoare;- Verificarea şi certificarea lucrărilor executate din punct de vedere fizic, cantitativ, calitativ şi
valoric precum şi certificarea legalităţii, necesităţii, oportunităţii, realităţii şi exactităţii operaţiunilor supuse decontării,
cu respectarea contractului de executie și a actelor normative în vigoare;- Verificarea și respectarea etapelor legale în
cazul executării de lucrări necuprinse în documentația inițială conform actelor normative în vigoare (Legea 98/2016 privind
achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare), corelat cu aprobarea acestora de căte beneficiar,anterior
execuției lucrărilor.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data
limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.