Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă " Şerban Cantacuzino" al judeţului Prahova" în calitate de autoritatea contractantă ca deţinător de mijloace de transport supuse înmatriculării/înregistrării în românia, este obligat, prin Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi tramvaie să se asigure pentru cazurile de răspundere civilă c...
Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă " Şerban Cantacuzino" al judeţului Prahova" în calitate de autoritatea contractantă ca deţinător de mijloace de transport supuse înmatriculării/înregistrării în românia, este obligat, prin Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi tramvaie să se asigure pentru cazurile de răspundere civilă ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de către autovehiculele din dotare.
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de prestare servicii de asigurare de răspundere civilă RCA cu Carte Verde cu operatorul economic care va fi câştigător al acordului cadru, ce face obiectul prezentei proceduri.
Valoarea estimată a acestei achiziţii pentru servicii de asigurare obligatorie tip RCA cu carte verde a autovehiculelor ISU Prahova, se poate modifica semnificativ în plus sau în minus, atât în funcţie de numărul de autovehicule care vor intra în dotare sau numărul de autovehicule care vor fi propuse pentru disponibilizare, scoatere din funcţiune, valorificare, transfer sau casare cât şi în funcţie de fondurile alocate.
În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu va fi achiziţionat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor şi numai în limita resurselor financiare pe care autoritatea contractantă le are la dispoziţie pentru anul bugetar.
Ofertantul va depune ofertă de preţ detaliat, pe fiecare marcă/tip de autovehicul rutier solicitat de către autoritatea contractantă, conform specificaţiilor din caietul de sarcini. În cadrul acestei proceduri de achiziţie, ofertanţii vor face dovada că sunt autorizaţi de către Autoritatea de Supraveghere Financiară, în conformitate cu art. 20 alin (1) din Legea nr. 237/2015 privind autorizarea şi supravegherea activităţii de asigurare si reasigurare, obţinută în conformitate cu prevederile din Capitolul II – “Procesul de autorizare din norma ASF nr. 20/2016 privind autorizarea şi monitorizarea societăţilor de asigurare si reasigurare" sau să fie autorizat de către Autoritatea de Supraveghere Financiară în condiţiile prevăzute de Legea 236/2018 privind distribuţia de asigurări, cu modificările şi completările ulterioare.
Autoritatea contractantă va încheia lunar contracte subsecvente sau ori de cate ori este nevoie, ulterior încheierii acordului-cadru, conform modelului orientativ de Proiect acord cadru şi contract subsecvent de servicii, funcţie de data de expirare a poliţelor existente.
Cantităţile minime şi maxime de servicii pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul-cadru, reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru şi nu sunt cantităţi exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile efective ale autorităţii contractante. La momentul încheierii contractelor subsecvente, autoritatea contractantă va stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent.