Feedback
I.D.: 49581942

acord cadru pentru o perioada de 1 an de zile, avand ca obiect achiziţia de echipamente de protectie (masti de fata si manusi de protectie) si materiale igienico sanitare (alcool sanitar) pentru Directia Generala Regională a Finanţelor Publice Bucureşti

Data publicarii
11.09.20 Exista 759.753 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.09.20
Pretul estimativ:
345.819,92 RON - 345.819,92 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE_ acord cadru.doc
  2. Caiet de sarcini acord cadru.pdf
  3. FisaDate_DF1094359.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru pentru o perioada de 1 an de zile, avand ca obiect achiziţia de echipamente de protectie (masti de fata si manusi de protectie) si materiale igienico sanitare (alcool sanitar) pentru Directia Generala Regională a Finanţelor Publice Bucureşti
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
acord cadru pentru o perioada de 1 an de zile, avand ca obiect achiziţia de echipamente de protectie (masti de fata si manusi de protectie) si materiale igienico sanitare (alcool sanitar) pentru Directia Generala Regională a Finanţelor Publice Bucureşti  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen 23.07.18
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de protectie si securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Directia Regionala Bucuresti (cod CPV: 35120000-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de protectie si securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Directia Regionala Bucuresti (cod CPV: 35120000-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 23.03.17
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI  
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI  
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI  
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti